19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Uşak’ta coşkuyla kutlandı

Kültür-Sanat (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 15:00, Güncelleme: 19.05.2026 - 14:35 66+ kez okundu.
 

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Uşak’ta coşkuyla kutlandı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Uşak’ta coşkuyla kutlandı

Uşak’ta 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, düzenlenen tören ve gösterilerle büyük bir coşku içerisinde kutlandı.Uşak’ta 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarının adresi her yıl olduğu gibi 15 Temmuz Şehitleri Meydanı oldu. Uşak Valisi Serdar Kartal ile Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, törene katılan öğrenci, öğretmen ve vatandaşların bayramını kutladı.Program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti. Ardından Gençlik ve Spor İl Müdürü Hacı Tevfik Özdemir, günün anlam ve önemine ilişkin bir konuşma yaptı.Konuşmanın ardından öğrenciler ve sporcular tarafından hazırlanan halk oyunları, jimnastik, karate, güreş ve basketbol gösterileri sergilendi. Renkli görüntülere sahne olan gösteriler, vatandaşlardan büyük alkış aldı.Program kapsamında ayrıca çeşitli branşlarda düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ve sporculara ödülleri, Uşak Valisi Serdar Kartal ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi.Kutlama programına Uşak Valisi Serdar Kartal’ın yanı sıra AK Parti Uşak Milletvekili Fahrettin Tuğrul, CHP Uşak Milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Cumhuriyet Başsavcısı İsmet Çınar, İl Emniyet Müdürü Taner Çiftçi, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Özgür Kılıç, Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Demir, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Uşak’ta coşkuyla kutlandı
Uşak’ta 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, düzenlenen tören ve gösterilerle büyük bir coşku içerisinde kutlandı.
Uşak’ta 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarının adresi her yıl olduğu gibi 15 Temmuz Şehitleri Meydanı oldu. Uşak Valisi Serdar Kartal ile Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, törene katılan öğrenci, öğretmen ve vatandaşların bayramını kutladı.
Program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti. Ardından Gençlik ve Spor İl Müdürü Hacı Tevfik Özdemir, günün anlam ve önemine ilişkin bir konuşma yaptı.
Konuşmanın ardından öğrenciler ve sporcular tarafından hazırlanan halk oyunları, jimnastik, karate, güreş ve basketbol gösterileri sergilendi. Renkli görüntülere sahne olan gösteriler, vatandaşlardan büyük alkış aldı.
Program kapsamında ayrıca çeşitli branşlarda düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ve sporculara ödülleri, Uşak Valisi Serdar Kartal ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Kutlama programına Uşak Valisi Serdar Kartal’ın yanı sıra AK Parti Uşak Milletvekili Fahrettin Tuğrul, CHP Uşak Milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, Cumhuriyet Başsavcısı İsmet Çınar, İl Emniyet Müdürü Taner Çiftçi, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Özgür Kılıç, Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Demir, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Uşak HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.