19 Mayıs’ta Atatürk Kent Parkı doldu taştı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 15:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 15:24 76+ kez okundu.
19 Mayıs’ta Atatürk Kent Parkı doldu taştı
19 Mayıs’ta Atatürk Kent Parkı doldu taştı
MANİSA (İHA) – 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın resmi tatil olmasını fırsat bilen Manisalılar, güzel havanın keyfini Atatürk Kent Parkı’nda çıkardı.Sabahın erken saatlerinden itibaren parkı dolduran vatandaşlar, bayram coşkusunu doğayla iç içe yaşadı. Manisa’da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinde seyretmesini değerlendiren vatandaşlar, kentin en büyük yeşil alanlarından biri olan Atatürk Kent Parkı’na akın etti. Aileler yanlarına aldıkları sandalyeler, termoslar ve çocuklarının oyun araçlarıyla parkta uzun süre vakit geçirdi. Özellikle çocuklar ve gençlerin yoğun ilgi gösterdiği parkta yürüyüş yolları, bisiklet parkurları ve çocuk oyun alanlarında yoğunluk oluştu. Bazı vatandaşlar piknik yaparken bazıları ise spor ve yürüyüş yapmayı tercih etti.Bayram tatilini açık havada geçirmek isteyen vatandaşlar, hem 19 Mayıs coşkusunu yaşadıklarını hem de bahar havasının tadını çıkardıklarını ifade etti.
19 Mayıs’ta Atatürk Kent Parkı doldu taştı
MANİSA (İHA) – 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın resmi tatil olmasını fırsat bilen Manisalılar, güzel havanın keyfini Atatürk Kent Parkı’nda çıkardı.
Sabahın erken saatlerinden itibaren parkı dolduran vatandaşlar, bayram coşkusunu doğayla iç içe yaşadı. Manisa’da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinde seyretmesini değerlendiren vatandaşlar, kentin en büyük yeşil alanlarından biri olan Atatürk Kent Parkı’na akın etti. Aileler yanlarına aldıkları sandalyeler, termoslar ve çocuklarının oyun araçlarıyla parkta uzun süre vakit geçirdi. Özellikle çocuklar ve gençlerin yoğun ilgi gösterdiği parkta yürüyüş yolları, bisiklet parkurları ve çocuk oyun alanlarında yoğunluk oluştu. Bazı vatandaşlar piknik yaparken bazıları ise spor ve yürüyüş yapmayı tercih etti.
Bayram tatilini açık havada geçirmek isteyen vatandaşlar, hem 19 Mayıs coşkusunu yaşadıklarını hem de bahar havasının tadını çıkardıklarını ifade etti.
Sabahın erken saatlerinden itibaren parkı dolduran vatandaşlar, bayram coşkusunu doğayla iç içe yaşadı. Manisa’da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinde seyretmesini değerlendiren vatandaşlar, kentin en büyük yeşil alanlarından biri olan Atatürk Kent Parkı’na akın etti. Aileler yanlarına aldıkları sandalyeler, termoslar ve çocuklarının oyun araçlarıyla parkta uzun süre vakit geçirdi. Özellikle çocuklar ve gençlerin yoğun ilgi gösterdiği parkta yürüyüş yolları, bisiklet parkurları ve çocuk oyun alanlarında yoğunluk oluştu. Bazı vatandaşlar piknik yaparken bazıları ise spor ve yürüyüş yapmayı tercih etti.
Bayram tatilini açık havada geçirmek isteyen vatandaşlar, hem 19 Mayıs coşkusunu yaşadıklarını hem de bahar havasının tadını çıkardıklarını ifade etti.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
