2 çöp evden 43 kamyon atık çıkarıldı

Yaşam (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 02.06.2026 - 15:01, Güncelleme: 02.06.2026 - 14:36 72 kez okundu.
 

2 çöp evden 43 kamyon atık çıkarıldı

2 çöp evden 43 kamyon atık çıkarıldı

DENİZLİ (İHA) – Denizli’de halk sağlığını ve çevre temizliğini kötü etkileyen iki eve giren belediye ekipleri, 43 kamyon atığı tahliye etti.Denizli’nin Pelitlibağ Mahallesi’nde yaşayan vatandaşların evlerini çöp eve dönüştürdüğü yönündeki ihbarlar üzerine, ekipler harekete geçti. Çevre ve toplum sağlığını ciddi şekilde tehdit eden iki ayrı konut, belediye ekiplerinin koordineli operasyonuyla tamamen temizlendi. İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararına istinaden, söz konusu mülklerde geniş çaplı bir temizlik çalışması yapıldı. Çalışmalara mahalle muhtarı, İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Sağlık Müdürlüğü personeli de eşlik etti. Büyük bir titizlikle gerçekleştirilen çalışma sonucunda, iki ayrı konuttan toplam 43 kamyon dolusu atık tahliye edildi.Çıkarılan atıklar, Denizli Büyükşehir Belediyesine ait atık bertaraf tesisine güvenli bir şekilde nakledilerek bölge halkının rahat bir nefes alması sağlandı. Mülk dokusuna azami özen gösterilerek yürütülen tahliye işlemleri sırasında, evlerde herhangi bir değerli eşyaya rastlanmadığı da ekiplerce tutanak altına alındı.
2 çöp evden 43 kamyon atık çıkarıldı
DENİZLİ (İHA) – Denizli’de halk sağlığını ve çevre temizliğini kötü etkileyen iki eve giren belediye ekipleri, 43 kamyon atığı tahliye etti.

Denizli’nin Pelitlibağ Mahallesi’nde yaşayan vatandaşların evlerini çöp eve dönüştürdüğü yönündeki ihbarlar üzerine, ekipler harekete geçti. Çevre ve toplum sağlığını ciddi şekilde tehdit eden iki ayrı konut, belediye ekiplerinin koordineli operasyonuyla tamamen temizlendi. İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararına istinaden, söz konusu mülklerde geniş çaplı bir temizlik çalışması yapıldı. Çalışmalara mahalle muhtarı, İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Sağlık Müdürlüğü personeli de eşlik etti. Büyük bir titizlikle gerçekleştirilen çalışma sonucunda, iki ayrı konuttan toplam 43 kamyon dolusu atık tahliye edildi.

Çıkarılan atıklar, Denizli Büyükşehir Belediyesine ait atık bertaraf tesisine güvenli bir şekilde nakledilerek bölge halkının rahat bir nefes alması sağlandı. Mülk dokusuna azami özen gösterilerek yürütülen tahliye işlemleri sırasında, evlerde herhangi bir değerli eşyaya rastlanmadığı da ekiplerce tutanak altına alındı.

Denizli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.