Ahmet Nur Çebi, Altay’ı incelemeye aldı

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 09.06.2026 - 13:30, Güncelleme: 09.06.2026 - 13:03 48 kez okundu.
 

Ahmet Nur Çebi, Altay’ı incelemeye aldı

Ahmet Nur Çebi, Altay’ı incelemeye aldı

İzmir’in köklü kulüplerinden Altay’a yatırımcı olmak isteyen eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi’nin, siyah-beyazlı ekibi devralma konusunda aceleci davranmayarak kulübün mevcut durumunu bir süre detaylı şekilde inceleyeceği öğrenildi.Tarihinin en zorlu dönemlerinden birini yaşayan Altay’da, sezonun sona ermesiyle birlikte kulübün geleceğine yönelik çalışmalar hız kazandı. Siyah-beyazlı kulübün borcu 1 milyar TL seviyesine ulaşırken, mevcut yönetim ekonomik sorunların aşılması için çözüm arayışlarını sürdürüyor.Bu süreçte eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi, Altay’ı devralmak için girişimlerine devam ediyor. Çebi ile Altay Başkanı Sinan Kanlı, ilk olarak geçtiğimiz aylarda İstanbul’da iki kez bir araya geldi. Yapılan bu görüşmelerde belirli bir aşama kaydedilmesinin ardından ise tarafların dün Kanlı’nın Bornova’daki şirket ofisinde yeniden buluştu. Gerçekleştirilen görüşmeden herhangi bir sonuç çıkmadığı ifade edildi. Ahmet Nur Çebi’nin İzmir’e gelmesine rağmen görüşmelerin gizliliğini korumak amacıyla kulüp tesislerini ziyaret etmediği belirtilirken, yakın çevresine sürecin uzun soluklu olduğunu ve şu an için somut bir gelişme bulunmadığını aktardığı ifade edildi.Öte yandan Çebi’nin, önümüzdeki günlerde Altay’ın mevcut durumunu detaylı şekilde incelemeyi planladığı ifade edildi.
Ahmet Nur Çebi, Altay’ı incelemeye aldı
İzmir’in köklü kulüplerinden Altay’a yatırımcı olmak isteyen eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi’nin, siyah-beyazlı ekibi devralma konusunda aceleci davranmayarak kulübün mevcut durumunu bir süre detaylı şekilde inceleyeceği öğrenildi.
Tarihinin en zorlu dönemlerinden birini yaşayan Altay’da, sezonun sona ermesiyle birlikte kulübün geleceğine yönelik çalışmalar hız kazandı. Siyah-beyazlı kulübün borcu 1 milyar TL seviyesine ulaşırken, mevcut yönetim ekonomik sorunların aşılması için çözüm arayışlarını sürdürüyor.
Bu süreçte eski Beşiktaş Başkanı ve iş insanı Ahmet Nur Çebi, Altay’ı devralmak için girişimlerine devam ediyor. Çebi ile Altay Başkanı Sinan Kanlı, ilk olarak geçtiğimiz aylarda İstanbul’da iki kez bir araya geldi. Yapılan bu görüşmelerde belirli bir aşama kaydedilmesinin ardından ise tarafların dün Kanlı’nın Bornova’daki şirket ofisinde yeniden buluştu. Gerçekleştirilen görüşmeden herhangi bir sonuç çıkmadığı ifade edildi. Ahmet Nur Çebi’nin İzmir’e gelmesine rağmen görüşmelerin gizliliğini korumak amacıyla kulüp tesislerini ziyaret etmediği belirtilirken, yakın çevresine sürecin uzun soluklu olduğunu ve şu an için somut bir gelişme bulunmadığını aktardığı ifade edildi.
Öte yandan Çebi’nin, önümüzdeki günlerde Altay’ın mevcut durumunu detaylı şekilde incelemeyi planladığı ifade edildi.

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.