Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi’nden sanat dolu yıl sonu kapanışı

Kültür-Sanat (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 08.06.2026 - 12:01, Güncelleme: 08.06.2026 - 11:33 46 kez okundu.
 

Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi’nden sanat dolu yıl sonu kapanışı

Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi’nden sanat dolu yıl sonu kapanışı

Kütahya Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi, geleneksel yıl sonu etkinlikleri kapsamında muhteşem bir sergiye imza attı. Öğrencilerin yıl boyunca büyük bir emekle hazırladığı 36. Yıl Sonu Resim Sergisi, Sera AVM’de kapılarını ziyaretçilerine açtı.Serginin açılış törenine; İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Topuz, Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Levent Mercin, İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Ahmet Han Kara ve Kadir Şahin, Güzel Sanatlar Derneği Başkanı Mustafa Kemal Altınsoy, Doruk Medya Yöneticileri Ahmet Arabacı ve Fatma Çakır’ın yanı sıra çok sayıda okul müdürü, öğretmen, öğrenci ve sanatsever katıldı.Geleceğin sanatçılarının elinden çıkan sergide, teknik çeşitlilik dikkat çekti. Toplam 45 öğrencinin özgün bakış açılarını yansıttığı 65 eserin yer aldığı sergide; karakalem, guaj boya, sulu boya, akrilik boya, yağlı boya ve pastel boya teknikleriyle üretilen tabloların yanı sıra el emeği göz nuru seramik eserler de protokol ve vatandaşlar tarafından büyük beğeni topladı.Açılış kurdele kesiminin ardından protokol üyeleri ve davetliler sergiyi dolaşarak öğrencilerden eserlerin yapım aşamaları ve hikayeleri hakkında bilgiler aldı. Katılımcılar, genç yeteneklerin performanslarını takdir ederek başarılarının devamını diledi.
Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi’nden sanat dolu yıl sonu kapanışı
Kütahya Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi, geleneksel yıl sonu etkinlikleri kapsamında muhteşem bir sergiye imza attı. Öğrencilerin yıl boyunca büyük bir emekle hazırladığı 36. Yıl Sonu Resim Sergisi, Sera AVM’de kapılarını ziyaretçilerine açtı.
Serginin açılış törenine; İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Topuz, Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Levent Mercin, İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Ahmet Han Kara ve Kadir Şahin, Güzel Sanatlar Derneği Başkanı Mustafa Kemal Altınsoy, Doruk Medya Yöneticileri Ahmet Arabacı ve Fatma Çakır’ın yanı sıra çok sayıda okul müdürü, öğretmen, öğrenci ve sanatsever katıldı.
Geleceğin sanatçılarının elinden çıkan sergide, teknik çeşitlilik dikkat çekti. Toplam 45 öğrencinin özgün bakış açılarını yansıttığı 65 eserin yer aldığı sergide; karakalem, guaj boya, sulu boya, akrilik boya, yağlı boya ve pastel boya teknikleriyle üretilen tabloların yanı sıra el emeği göz nuru seramik eserler de protokol ve vatandaşlar tarafından büyük beğeni topladı.
Açılış kurdele kesiminin ardından protokol üyeleri ve davetliler sergiyi dolaşarak öğrencilerden eserlerin yapım aşamaları ve hikayeleri hakkında bilgiler aldı. Katılımcılar, genç yeteneklerin performanslarını takdir ederek başarılarının devamını diledi.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.