Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
15.05.2026 - 11:00, Güncelleme:
15.05.2026 - 10:54 64+ kez okundu.
Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı
Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı
"Yeşil İzmir" hedefiyle yürüttüğü ağaçlandırma çalışmaları kapsamında yangından zarar gören alanları yeniden doğaya kazandıran İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa Çoraklar’da bin fıstık çamı fidanını toprakla buluşturdu.Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın "Daha yeşil bir İzmir" hedefiyle göreve gelir gelmez başlattığı ağaçlandırma çalışmaları, kentin dört bir yanında tüm hızıyla devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı, şehir merkezindeki atıl alanların dönüşümünün yanı sıra orman yangınlarında zarar gören bölgelerde de yeniden ağaçlandırma çalışmaları yürütüyor. Geçtiğimiz ağustos ayında Aliağa’nın Çoraklar mevkisindeki makilik alanda çıkan orman yangınının ardından bölgede ağaçlandırma çalışması gerçekleştirildi. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmayla, yangından etkilenen alana bin fıstık çamı kazandırıldı. Fıstık çamı fidanları, İzmirli doğaseverler ve Cumhuriyet Halk Partisi İzmir İl Gençlik Kolları üyeleri tarafından toprakla buluşturuldu.
Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı
"Yeşil İzmir" hedefiyle yürüttüğü ağaçlandırma çalışmaları kapsamında yangından zarar gören alanları yeniden doğaya kazandıran İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa Çoraklar’da bin fıstık çamı fidanını toprakla buluşturdu.
Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın "Daha yeşil bir İzmir" hedefiyle göreve gelir gelmez başlattığı ağaçlandırma çalışmaları, kentin dört bir yanında tüm hızıyla devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı, şehir merkezindeki atıl alanların dönüşümünün yanı sıra orman yangınlarında zarar gören bölgelerde de yeniden ağaçlandırma çalışmaları yürütüyor. Geçtiğimiz ağustos ayında Aliağa’nın Çoraklar mevkisindeki makilik alanda çıkan orman yangınının ardından bölgede ağaçlandırma çalışması gerçekleştirildi. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmayla, yangından etkilenen alana bin fıstık çamı kazandırıldı. Fıstık çamı fidanları, İzmirli doğaseverler ve Cumhuriyet Halk Partisi İzmir İl Gençlik Kolları üyeleri tarafından toprakla buluşturuldu.
Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın "Daha yeşil bir İzmir" hedefiyle göreve gelir gelmez başlattığı ağaçlandırma çalışmaları, kentin dört bir yanında tüm hızıyla devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı, şehir merkezindeki atıl alanların dönüşümünün yanı sıra orman yangınlarında zarar gören bölgelerde de yeniden ağaçlandırma çalışmaları yürütüyor. Geçtiğimiz ağustos ayında Aliağa’nın Çoraklar mevkisindeki makilik alanda çıkan orman yangınının ardından bölgede ağaçlandırma çalışması gerçekleştirildi. Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmayla, yangından etkilenen alana bin fıstık çamı kazandırıldı. Fıstık çamı fidanları, İzmirli doğaseverler ve Cumhuriyet Halk Partisi İzmir İl Gençlik Kolları üyeleri tarafından toprakla buluşturuldu.
İzmir HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
