Alternatif turizm noktası Gelenbe Mesire Alanı hizmete açıldı
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
16.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
16.05.2026 - 09:19 63+ kez okundu.
Alternatif turizm noktası Gelenbe Mesire Alanı hizmete açıldı
Alternatif turizm noktası Gelenbe Mesire Alanı hizmete açıldı
Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alternatif turizmin kapısını aralayan Gelenbe Mesire Alanı’nın hizmete açıldığını ifade ederek herkesi mesire alanına davet etti.Aydın’ın Buharkent ilçesinde hizmete açıldığı günden bu yana vatandaşların rağbet gösterdiği Gelenbe Mesire Alanı, alternatif turizmin kapılarını aralamaya devam ediyor. Doğanın keyfini çıkarmak isteyen vatandaşlara yayla turizmi seçeneği sunan mesire alanı, doğal ürünleriyle de vatandaşların tercih ettiği yerler arasında olurken, Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alanın hizmete açıldığını duyurdu. Her geçen gün bilinirliğini artıran mesire alanının doğal güzelliğine dikkat çeken Başkan Erol vatandaşları Gelenbe’ye davet etti. Küçük bir at çiftliğinin de bulunduğu mesire alanı ile ilgili Buharkent Belediyesi’nden yapılan paylaşımda ise "Gelenbe Mesire Alanı tekrar hizmetinizde. Doğayla iç içe keyifli vakit geçirmek isteyen tüm hemşehrilerimizi Gelenbe Mesire Alanı’na bekliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Alternatif turizm noktası Gelenbe Mesire Alanı hizmete açıldı
Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alternatif turizmin kapısını aralayan Gelenbe Mesire Alanı’nın hizmete açıldığını ifade ederek herkesi mesire alanına davet etti.
Aydın’ın Buharkent ilçesinde hizmete açıldığı günden bu yana vatandaşların rağbet gösterdiği Gelenbe Mesire Alanı, alternatif turizmin kapılarını aralamaya devam ediyor. Doğanın keyfini çıkarmak isteyen vatandaşlara yayla turizmi seçeneği sunan mesire alanı, doğal ürünleriyle de vatandaşların tercih ettiği yerler arasında olurken, Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alanın hizmete açıldığını duyurdu. Her geçen gün bilinirliğini artıran mesire alanının doğal güzelliğine dikkat çeken Başkan Erol vatandaşları Gelenbe’ye davet etti. Küçük bir at çiftliğinin de bulunduğu mesire alanı ile ilgili Buharkent Belediyesi’nden yapılan paylaşımda ise "Gelenbe Mesire Alanı tekrar hizmetinizde. Doğayla iç içe keyifli vakit geçirmek isteyen tüm hemşehrilerimizi Gelenbe Mesire Alanı’na bekliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Aydın’ın Buharkent ilçesinde hizmete açıldığı günden bu yana vatandaşların rağbet gösterdiği Gelenbe Mesire Alanı, alternatif turizmin kapılarını aralamaya devam ediyor. Doğanın keyfini çıkarmak isteyen vatandaşlara yayla turizmi seçeneği sunan mesire alanı, doğal ürünleriyle de vatandaşların tercih ettiği yerler arasında olurken, Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alanın hizmete açıldığını duyurdu. Her geçen gün bilinirliğini artıran mesire alanının doğal güzelliğine dikkat çeken Başkan Erol vatandaşları Gelenbe’ye davet etti. Küçük bir at çiftliğinin de bulunduğu mesire alanı ile ilgili Buharkent Belediyesi’nden yapılan paylaşımda ise "Gelenbe Mesire Alanı tekrar hizmetinizde. Doğayla iç içe keyifli vakit geçirmek isteyen tüm hemşehrilerimizi Gelenbe Mesire Alanı’na bekliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
