ASKOM 19’uncu bölge toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi
Sağlık
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
17.05.2026 - 13:00, Güncelleme:
17.05.2026 - 12:42 75+ kez okundu.
ASKOM 19’uncu bölge toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi
ASKOM 19’uncu bölge toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi
2026 Yılı 19. Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi.Muğla Sağlık Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya; İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eriş Başaran Akça, Denizli İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Berna Öztürk, Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul ile Aydın, Denizli ve Muğla illerinin ilgili kurum yöneticileri katıldı.Acil ve afetlerde sağlık hizmet sunumunun değerlendirilmesi, verimliliğin artırılması, işleyişte yaşanan aksaklıkların tespit edilerek çözümlenmesi, sağlık tesisleri ile iller arası hasta sevklerinin koordinasyonu, hastane yatak kapasiteleri ve doluluk oranlarının ele alınması, merkez ve taşra teşkilatları arasında etkin koordinasyonun sağlanması amacıyla gerçekleştirilen toplantıda; bölgedeki acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli hale getirilmesi, sağlık tesisleri ve iller arası hasta sevk koordinasyonunun güçlendirilmesi ile bölgesel sağlık sisteminde iş birliği ve birlikte çalışma kültürünün pekiştirilmesi konuları değerlendirildi.
ASKOM 19’uncu bölge toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi
2026 Yılı 19. Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı Muğla’da gerçekleştirildi.
Muğla Sağlık Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya; İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eriş Başaran Akça, Denizli İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Berna Öztürk, Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul ile Aydın, Denizli ve Muğla illerinin ilgili kurum yöneticileri katıldı.
Acil ve afetlerde sağlık hizmet sunumunun değerlendirilmesi, verimliliğin artırılması, işleyişte yaşanan aksaklıkların tespit edilerek çözümlenmesi, sağlık tesisleri ile iller arası hasta sevklerinin koordinasyonu, hastane yatak kapasiteleri ve doluluk oranlarının ele alınması, merkez ve taşra teşkilatları arasında etkin koordinasyonun sağlanması amacıyla gerçekleştirilen toplantıda; bölgedeki acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli hale getirilmesi, sağlık tesisleri ve iller arası hasta sevk koordinasyonunun güçlendirilmesi ile bölgesel sağlık sisteminde iş birliği ve birlikte çalışma kültürünün pekiştirilmesi konuları değerlendirildi.
Muğla Sağlık Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya; İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eriş Başaran Akça, Denizli İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Berna Öztürk, Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul ile Aydın, Denizli ve Muğla illerinin ilgili kurum yöneticileri katıldı.
Acil ve afetlerde sağlık hizmet sunumunun değerlendirilmesi, verimliliğin artırılması, işleyişte yaşanan aksaklıkların tespit edilerek çözümlenmesi, sağlık tesisleri ile iller arası hasta sevklerinin koordinasyonu, hastane yatak kapasiteleri ve doluluk oranlarının ele alınması, merkez ve taşra teşkilatları arasında etkin koordinasyonun sağlanması amacıyla gerçekleştirilen toplantıda; bölgedeki acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli hale getirilmesi, sağlık tesisleri ve iller arası hasta sevk koordinasyonunun güçlendirilmesi ile bölgesel sağlık sisteminde iş birliği ve birlikte çalışma kültürünün pekiştirilmesi konuları değerlendirildi.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
