Aydın Büyükşehir’den Buharkent’e altyapı yatırımı
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
05.06.2026 - 10:30, Güncelleme:
05.06.2026 - 10:06 34 kez okundu.
Aydın Büyükşehir’den Buharkent’e altyapı yatırımı
Aydın Büyükşehir’den Buharkent’e altyapı yatırımı
Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Buharkent’te sulama hattı yapım işi başladı.Planlı şekilde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Buharkent ilçesi Savcıllı Mahallesi’nde sulama hattı yapım işi başlatıldı. Üreticilerin hizmetine sunulmak üzere tarımsal sulama amaçlı bir hat yapılması için gerçekleştirilen çalışmalar doğrultusunda bölgeye yeni altyapı hattı kazandırılacak, eş zamanlı olarak pompa istasyonu sistemi inşa edilecek. 9 milyon 200 bin Türk Lirası yatırım maliyetiyle hayata geçirilen proje kısa süre içerisinde tamamlanacak, üreticilerin hizmetine sunulacak.Aydın’ın tüm ilçelerinde hayata geçirilen yatırım ve projelerin devam edeceğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Aydınımız için çalışmaya, hizmetlerimizle vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz. Yatırım ve projelerimizi 17 ilçemizin tamamında hemşehrilerimizle buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.Çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getiren üreticiler, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydın Büyükşehir’den Buharkent’e altyapı yatırımı
Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Buharkent’te sulama hattı yapım işi başladı.
Planlı şekilde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Buharkent ilçesi Savcıllı Mahallesi’nde sulama hattı yapım işi başlatıldı. Üreticilerin hizmetine sunulmak üzere tarımsal sulama amaçlı bir hat yapılması için gerçekleştirilen çalışmalar doğrultusunda bölgeye yeni altyapı hattı kazandırılacak, eş zamanlı olarak pompa istasyonu sistemi inşa edilecek. 9 milyon 200 bin Türk Lirası yatırım maliyetiyle hayata geçirilen proje kısa süre içerisinde tamamlanacak, üreticilerin hizmetine sunulacak.
Aydın’ın tüm ilçelerinde hayata geçirilen yatırım ve projelerin devam edeceğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Aydınımız için çalışmaya, hizmetlerimizle vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz. Yatırım ve projelerimizi 17 ilçemizin tamamında hemşehrilerimizle buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.
Çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getiren üreticiler, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Planlı şekilde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Buharkent ilçesi Savcıllı Mahallesi’nde sulama hattı yapım işi başlatıldı. Üreticilerin hizmetine sunulmak üzere tarımsal sulama amaçlı bir hat yapılması için gerçekleştirilen çalışmalar doğrultusunda bölgeye yeni altyapı hattı kazandırılacak, eş zamanlı olarak pompa istasyonu sistemi inşa edilecek. 9 milyon 200 bin Türk Lirası yatırım maliyetiyle hayata geçirilen proje kısa süre içerisinde tamamlanacak, üreticilerin hizmetine sunulacak.
Aydın’ın tüm ilçelerinde hayata geçirilen yatırım ve projelerin devam edeceğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Aydınımız için çalışmaya, hizmetlerimizle vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz. Yatırım ve projelerimizi 17 ilçemizin tamamında hemşehrilerimizle buluşturmayı sürdüreceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.
Çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getiren üreticiler, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
