Aydın Büyükşehir’den, otobüs terminallerinde temizlik çalışması
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
13.05.2026 - 16:30, Güncelleme:
13.05.2026 - 16:13 72+ kez okundu.
Aydın Büyükşehir’den, otobüs terminallerinde temizlik çalışması
Aydın Büyükşehir’den, otobüs terminallerinde temizlik çalışması
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde ve ilçe otobüs terminallerinde gerçekleştirdiği temizlik çalışmalarını sürdürüyor.Rutin çalışmalar kapsamında otogarlarda gece saatlerinde temizlik çalışmaları gerçekleştiriliyor. Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından gerçekleştirilen temizlik çalışmaları ile Şehirler Arası Otobüs Terminali ve ilçe terminalleri temizleniyor.Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde düzenli olarak gerçekleştirilen temizlik çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Başkan Çerçioğlu, "Kentimizin dört bir yanında hayata geçirdiğimiz çalışmalarımıza devam ediyoruz. Turizmin ve tarihin kenti Aydın’a gelen vatandaşlarımızı pırıl pırıl terminallerde karşılamaktan memnuniyet duyuyoruz. Çalışmalarımızı sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Aydın Büyükşehir’den, otobüs terminallerinde temizlik çalışması
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde ve ilçe otobüs terminallerinde gerçekleştirdiği temizlik çalışmalarını sürdürüyor.
Rutin çalışmalar kapsamında otogarlarda gece saatlerinde temizlik çalışmaları gerçekleştiriliyor. Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından gerçekleştirilen temizlik çalışmaları ile Şehirler Arası Otobüs Terminali ve ilçe terminalleri temizleniyor.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde düzenli olarak gerçekleştirilen temizlik çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Başkan Çerçioğlu, "Kentimizin dört bir yanında hayata geçirdiğimiz çalışmalarımıza devam ediyoruz. Turizmin ve tarihin kenti Aydın’a gelen vatandaşlarımızı pırıl pırıl terminallerde karşılamaktan memnuniyet duyuyoruz. Çalışmalarımızı sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Rutin çalışmalar kapsamında otogarlarda gece saatlerinde temizlik çalışmaları gerçekleştiriliyor. Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri tarafından gerçekleştirilen temizlik çalışmaları ile Şehirler Arası Otobüs Terminali ve ilçe terminalleri temizleniyor.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde düzenli olarak gerçekleştirilen temizlik çalışmalarının devam edeceğini belirtti. Başkan Çerçioğlu, "Kentimizin dört bir yanında hayata geçirdiğimiz çalışmalarımıza devam ediyoruz. Turizmin ve tarihin kenti Aydın’a gelen vatandaşlarımızı pırıl pırıl terminallerde karşılamaktan memnuniyet duyuyoruz. Çalışmalarımızı sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
