Aydın Büyükşehir’in kursiyerlerinin performansı beğenildi
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
10.06.2026 - 15:30, Güncelleme:
10.06.2026 - 15:20 46 kez okundu.
Aydın Büyükşehir’in kursiyerlerinin performansı beğenildi
Aydın Büyükşehir’in kursiyerlerinin performansı beğenildi
Aydın Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı’nda notadan solfeje, farklı müzik türlerinden enstrümanlara kadar birçok alanda eğitim alan kursiyerler, ‘Yıl Sonu Koro ve Solo Konseri’ etkinliğinde Aydınlı sanatseverler ile buluştu.Şükran Güngör-Yıldır Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliği yüzlerce vatandaş izledi, kursiyerlerin performansı büyük alkış aldı.İki bölümden oluşan etkinlik Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı Orkestrası eşliğinde gerçekleştirilen koro ve solo konserler ile başladı. Program Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı’nın öğrenci ve öğretmenlerinden oluşan çok sesli koronun seslendirdiği ezgiler ile devam etti. Gösterinin ikinci bölümündeyse konservatuarda halk oyunları eğitimi alan kursiyerler sahne aldı.Vatandaşlar, kültür ve sanata desteklerinden dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydın Büyükşehir’in kursiyerlerinin performansı beğenildi
Aydın Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı’nda notadan solfeje, farklı müzik türlerinden enstrümanlara kadar birçok alanda eğitim alan kursiyerler, ‘Yıl Sonu Koro ve Solo Konseri’ etkinliğinde Aydınlı sanatseverler ile buluştu.
Şükran Güngör-Yıldır Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliği yüzlerce vatandaş izledi, kursiyerlerin performansı büyük alkış aldı.
İki bölümden oluşan etkinlik Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı Orkestrası eşliğinde gerçekleştirilen koro ve solo konserler ile başladı. Program Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı’nın öğrenci ve öğretmenlerinden oluşan çok sesli koronun seslendirdiği ezgiler ile devam etti. Gösterinin ikinci bölümündeyse konservatuarda halk oyunları eğitimi alan kursiyerler sahne aldı.
Vatandaşlar, kültür ve sanata desteklerinden dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Şükran Güngör-Yıldır Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliği yüzlerce vatandaş izledi, kursiyerlerin performansı büyük alkış aldı.
İki bölümden oluşan etkinlik Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı Orkestrası eşliğinde gerçekleştirilen koro ve solo konserler ile başladı. Program Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı’nın öğrenci ve öğretmenlerinden oluşan çok sesli koronun seslendirdiği ezgiler ile devam etti. Gösterinin ikinci bölümündeyse konservatuarda halk oyunları eğitimi alan kursiyerler sahne aldı.
Vatandaşlar, kültür ve sanata desteklerinden dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
