Aydın Şehir Hastanesi’nde personelin bayramı kutlandı
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
25.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
25.05.2026 - 09:03 38+ kez okundu.
Aydın Şehir Hastanesi’nde personelin bayramı kutlandı
Aydın Şehir Hastanesi’nde personelin bayramı kutlandı
Aydın Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen program kapsamında hastane yönetimi tarafından birimler ziyaret edilerek sağlık çalışanlarının bayramı kutlandı.Aydın Şehir Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Engin Tetik ile hastane yöneticileri, bayram dolayısıyla hastane personeliyle bir araya geldi. Birimleri tek tek ziyaret eden yönetim, sağlık çalışanlarının Kurban Bayramı’nı kutlayarak özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Gerçekleştirilen ziyaretlerde çalışanlara sağlık, huzur ve mutluluk temennilerinde bulunulurken, bayram süresince görev yapan sağlık personeline kolaylıklar dilendi. Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, sağlık çalışanlarının fedakarca görev yaptığına dikkat çekilerek tüm personelin Kurban Bayramı kutlandı.
Aydın Şehir Hastanesi’nde personelin bayramı kutlandı
Aydın Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen program kapsamında hastane yönetimi tarafından birimler ziyaret edilerek sağlık çalışanlarının bayramı kutlandı.
Aydın Şehir Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Engin Tetik ile hastane yöneticileri, bayram dolayısıyla hastane personeliyle bir araya geldi. Birimleri tek tek ziyaret eden yönetim, sağlık çalışanlarının Kurban Bayramı’nı kutlayarak özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Gerçekleştirilen ziyaretlerde çalışanlara sağlık, huzur ve mutluluk temennilerinde bulunulurken, bayram süresince görev yapan sağlık personeline kolaylıklar dilendi. Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, sağlık çalışanlarının fedakarca görev yaptığına dikkat çekilerek tüm personelin Kurban Bayramı kutlandı.
Aydın Şehir Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Engin Tetik ile hastane yöneticileri, bayram dolayısıyla hastane personeliyle bir araya geldi. Birimleri tek tek ziyaret eden yönetim, sağlık çalışanlarının Kurban Bayramı’nı kutlayarak özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Gerçekleştirilen ziyaretlerde çalışanlara sağlık, huzur ve mutluluk temennilerinde bulunulurken, bayram süresince görev yapan sağlık personeline kolaylıklar dilendi. Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, sağlık çalışanlarının fedakarca görev yaptığına dikkat çekilerek tüm personelin Kurban Bayramı kutlandı.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
