Aydın’da engelli ve yaşlı bakım hizmetleri değerlendirildi
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
07.06.2026 - 10:02, Güncelleme:
07.06.2026 - 09:37 49 kez okundu.
Aydın’da engelli ve yaşlı bakım hizmetleri değerlendirildi
Aydın’da engelli ve yaşlı bakım hizmetleri değerlendirildi
Aydın Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından Engelli ve Yaşlı Bakım Hizmetleri’nde 6 aylık değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Aydın Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürü İlkay Türkoğlu başkanlığında, engelli ve yaşlı bakım kuruluşlarının müdürlerinin katılımıyla 2026 yılı ilk 6 aylık dönemine ilişkin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Toplantıda kuruluşlarda sunulan hizmetler, yürütülen çalışmalar, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik uygulamalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı. Kuruluş müdürlerinden çalışmalar hakkında bilgi alan İl Müdürü Türkoğlu vatandaşlara en nitelikli hizmetin sunulması adına özveriyle görev yapan tüm personele teşekkür ederek başarılar diledi.İnsanı merkeze alan hizmet anlayışımızla engelli ve yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla devam edeceği aktarıldı.
Aydın’da engelli ve yaşlı bakım hizmetleri değerlendirildi
Aydın Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından Engelli ve Yaşlı Bakım Hizmetleri’nde 6 aylık değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Aydın Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürü İlkay Türkoğlu başkanlığında, engelli ve yaşlı bakım kuruluşlarının müdürlerinin katılımıyla 2026 yılı ilk 6 aylık dönemine ilişkin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda kuruluşlarda sunulan hizmetler, yürütülen çalışmalar, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik uygulamalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı. Kuruluş müdürlerinden çalışmalar hakkında bilgi alan İl Müdürü Türkoğlu vatandaşlara en nitelikli hizmetin sunulması adına özveriyle görev yapan tüm personele teşekkür ederek başarılar diledi.
İnsanı merkeze alan hizmet anlayışımızla engelli ve yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla devam edeceği aktarıldı.
Aydın Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürü İlkay Türkoğlu başkanlığında, engelli ve yaşlı bakım kuruluşlarının müdürlerinin katılımıyla 2026 yılı ilk 6 aylık dönemine ilişkin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda kuruluşlarda sunulan hizmetler, yürütülen çalışmalar, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik uygulamalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı. Kuruluş müdürlerinden çalışmalar hakkında bilgi alan İl Müdürü Türkoğlu vatandaşlara en nitelikli hizmetin sunulması adına özveriyle görev yapan tüm personele teşekkür ederek başarılar diledi.
İnsanı merkeze alan hizmet anlayışımızla engelli ve yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla devam edeceği aktarıldı.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
