Aydın’da öğrencilere gıda hijyeni eğitimi
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
21.05.2026 - 09:00, Güncelleme:
21.05.2026 - 08:46 54+ kez okundu.
Aydın’da öğrencilere gıda hijyeni eğitimi
Aydın’da öğrencilere gıda hijyeni eğitimi
Aydın’ın Efeler ilçesinde öğrencilere "Gıda okuryazarlığı ve gıda hijyeni" eğitimi verildi.Tarım ve Orman Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda, çocuklarda güvenilir gıda bilinci oluşturmak amacıyla okullarda eğitim faaliyetleri sürdürülüyor. Efeler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personelleri tarafından Doktor Fevzi Mürüvet Uğuroğlu Ortaokulu’nda toplam 65 öğrenci ve öğretmene, Aliya İzzetbegoviç İlkokulu ile Gazi Paşa Ortaokulu’nda ise yaklaşık 300 öğrenciye yönelik "Gıda Okuryazarlığı ve Gıda Hijyeni" eğitimleri gerçekleştirildi. Eğitimlerde; güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları, etiket okuma alışkanlığı ve israfın önlenmesi konularında öğrencilerimize bilgilendirmelerde bulunuldu.Aydın Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, "Geleceğimizin teminatı çocuklarımızda sağlıklı yaşam ve bilinçli tüketim farkındalığı oluşturmak amacıyla eğitim çalışmalarımız devam edecektir" denildi.
Aydın’da öğrencilere gıda hijyeni eğitimi
Aydın’ın Efeler ilçesinde öğrencilere "Gıda okuryazarlığı ve gıda hijyeni" eğitimi verildi.
Tarım ve Orman Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda, çocuklarda güvenilir gıda bilinci oluşturmak amacıyla okullarda eğitim faaliyetleri sürdürülüyor. Efeler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personelleri tarafından Doktor Fevzi Mürüvet Uğuroğlu Ortaokulu’nda toplam 65 öğrenci ve öğretmene, Aliya İzzetbegoviç İlkokulu ile Gazi Paşa Ortaokulu’nda ise yaklaşık 300 öğrenciye yönelik "Gıda Okuryazarlığı ve Gıda Hijyeni" eğitimleri gerçekleştirildi. Eğitimlerde; güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları, etiket okuma alışkanlığı ve israfın önlenmesi konularında öğrencilerimize bilgilendirmelerde bulunuldu.
Aydın Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, "Geleceğimizin teminatı çocuklarımızda sağlıklı yaşam ve bilinçli tüketim farkındalığı oluşturmak amacıyla eğitim çalışmalarımız devam edecektir" denildi.
Tarım ve Orman Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda, çocuklarda güvenilir gıda bilinci oluşturmak amacıyla okullarda eğitim faaliyetleri sürdürülüyor. Efeler İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü personelleri tarafından Doktor Fevzi Mürüvet Uğuroğlu Ortaokulu’nda toplam 65 öğrenci ve öğretmene, Aliya İzzetbegoviç İlkokulu ile Gazi Paşa Ortaokulu’nda ise yaklaşık 300 öğrenciye yönelik "Gıda Okuryazarlığı ve Gıda Hijyeni" eğitimleri gerçekleştirildi. Eğitimlerde; güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları, etiket okuma alışkanlığı ve israfın önlenmesi konularında öğrencilerimize bilgilendirmelerde bulunuldu.
Aydın Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, "Geleceğimizin teminatı çocuklarımızda sağlıklı yaşam ve bilinçli tüketim farkındalığı oluşturmak amacıyla eğitim çalışmalarımız devam edecektir" denildi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
