Aydınlılar 19 Mayıs coşkusunu konserle taçlandırdı
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
20.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
20.05.2026 - 09:09 72+ kez okundu.
Aydınlılar 19 Mayıs coşkusunu konserle taçlandırdı
Aydınlılar 19 Mayıs coşkusunu konserle taçlandırdı
Aydın Büyükşehir Belediyesi her yıl olduğu gibi bu yıl da, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı coşkuyla kutladı.Kutlama etkinlikleri kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen Motive konserini 40 bine yakın Aydınlı izledi. Konser öncesinde Atatürk Kent Meydanı’nda bulunan havuzda düzenlenen ışık ve ateş gösterisi de izleyenleri büyüledi.Büyükşehir Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen konserde Motive, Aydınlılar ile buluştu. Sevilen sanatçı Motive, en beğenilen eserlerini Aydın’da seslendirdi.Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun" ifadelerini kullandı ve tüm gençlerin bayramını kutladı.Etkinliğe katılan vatandaşlar, kutlamalardan memnuniyet duyduklarını belirterek Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydınlılar 19 Mayıs coşkusunu konserle taçlandırdı
Aydın Büyükşehir Belediyesi her yıl olduğu gibi bu yıl da, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı coşkuyla kutladı.
Kutlama etkinlikleri kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen Motive konserini 40 bine yakın Aydınlı izledi. Konser öncesinde Atatürk Kent Meydanı’nda bulunan havuzda düzenlenen ışık ve ateş gösterisi de izleyenleri büyüledi.
Büyükşehir Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen konserde Motive, Aydınlılar ile buluştu. Sevilen sanatçı Motive, en beğenilen eserlerini Aydın’da seslendirdi.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun" ifadelerini kullandı ve tüm gençlerin bayramını kutladı.
Etkinliğe katılan vatandaşlar, kutlamalardan memnuniyet duyduklarını belirterek Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Kutlama etkinlikleri kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen Motive konserini 40 bine yakın Aydınlı izledi. Konser öncesinde Atatürk Kent Meydanı’nda bulunan havuzda düzenlenen ışık ve ateş gösterisi de izleyenleri büyüledi.
Büyükşehir Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen konserde Motive, Aydınlılar ile buluştu. Sevilen sanatçı Motive, en beğenilen eserlerini Aydın’da seslendirdi.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyoruz. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun" ifadelerini kullandı ve tüm gençlerin bayramını kutladı.
Etkinliğe katılan vatandaşlar, kutlamalardan memnuniyet duyduklarını belirterek Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
