Başkan Erol: "Bayramlar, paylaşmanın, gönüllere dokunmanın en güzel vesilesidir"

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 26.05.2026 - 09:00, Güncelleme: 26.05.2026 - 08:52 45 kez okundu.
 

Başkan Erol: "Bayramlar, paylaşmanın, gönüllere dokunmanın en güzel vesilesidir"

Başkan Erol: "Bayramlar, paylaşmanın, gönüllere dokunmanın en güzel vesilesidir"

Bayramların dayanışma ve birliktelik ruhuna vurgu yapan Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, "Bazen içten bir ziyaret, samimi bir tebessüm ya da gönülden edilen bir bayram tebriği, en kıymetli hediyeden daha değerlidir" dedi.Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Başkan Erol, Kurban Bayramı’nın merhametin, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde hissedildiği müstesna zamanlar olduğunu söyledi. Başkan Erol, özellikle yaşlıların, ihtiyaç sahibi ailelerin ve uzun süredir ziyaret edilemeyen yakınların bayramda unutulmaması gerektiğine dikkat çekerek, "Bazen içten bir ziyaret, samimi bir tebessüm ya da gönülden edilen bir bayram tebriği, en kıymetli hediyeden daha değerlidir" ifadelerini kullandı.Kurban Bayramı’nın paylaşma ve dayanışma ruhuna da vurgu yapan Başkan Erol, ihtiyaç sahiplerinin gözetilmesi ve bayram sofralarının bereketinin paylaşılması gerektiğini belirtti. Buharkent Belediyesi olarak bayram süresince vatandaşların huzurlu ve sorunsuz bir bayram geçirmesi adına tüm ekiplerin görev başında olacağını ifade eden Başkan Erol, belediye ekiplerinin bayram boyunca sahada olacağını kaydetti. Başkan Erol mesajının sonunda "Başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı gönülden kutluyor; sağlık, huzur ve bereket dolu nice bayramlar diliyorum. Bayramımız mübarek olsun" ifadelerini kullandı.
Başkan Erol: "Bayramlar, paylaşmanın, gönüllere dokunmanın en güzel vesilesidir"
Bayramların dayanışma ve birliktelik ruhuna vurgu yapan Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, "Bazen içten bir ziyaret, samimi bir tebessüm ya da gönülden edilen bir bayram tebriği, en kıymetli hediyeden daha değerlidir" dedi.

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Başkan Erol, Kurban Bayramı’nın merhametin, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde hissedildiği müstesna zamanlar olduğunu söyledi. Başkan Erol, özellikle yaşlıların, ihtiyaç sahibi ailelerin ve uzun süredir ziyaret edilemeyen yakınların bayramda unutulmaması gerektiğine dikkat çekerek, "Bazen içten bir ziyaret, samimi bir tebessüm ya da gönülden edilen bir bayram tebriği, en kıymetli hediyeden daha değerlidir" ifadelerini kullandı.

Kurban Bayramı’nın paylaşma ve dayanışma ruhuna da vurgu yapan Başkan Erol, ihtiyaç sahiplerinin gözetilmesi ve bayram sofralarının bereketinin paylaşılması gerektiğini belirtti. Buharkent Belediyesi olarak bayram süresince vatandaşların huzurlu ve sorunsuz bir bayram geçirmesi adına tüm ekiplerin görev başında olacağını ifade eden Başkan Erol, belediye ekiplerinin bayram boyunca sahada olacağını kaydetti. Başkan Erol mesajının sonunda "Başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı gönülden kutluyor; sağlık, huzur ve bereket dolu nice bayramlar diliyorum. Bayramımız mübarek olsun" ifadelerini kullandı.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.