Başkan Kaya gençlerin heyecanına ortak oldu
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 12:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 12:24 58+ kez okundu.
Başkan Kaya gençlerin heyecanına ortak oldu
Başkan Kaya gençlerin heyecanına ortak oldu
İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, Gerenkova Mahallesi’nde düzenlenen halı saha turnuvasına katılarak ilk maçın başlama vuruşunu gerçekleştirdi.Gençlerin yoğun ilgi gösterdiği turnuvada birlik, beraberlik ve dostluk mesajları verildi. Turnuvanın mahallede kaynaşmayı artırdığını belirten Başkan Kaya, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. Başkan Kaya yaptığı açıklamada, gençlerin spor aracılığıyla bir araya gelmesinden memnuniyet duyduklarını ifade ederek, "Gençlerimizin birlik, beraberlik ve dostluk içerisinde buluştuğu bu güzel organizasyonda yer almaktan mutluluk duyduk. Turnuvanın hazırlanmasında emeği geçen başta bir dönem İncirliova Belediyespor’da da forma giyen Taner Kaykı olmak üzere herkese teşekkür ediyor, turnuvaya katılan tüm takım ve sporcularımıza başarılar diliyorum" dedi.
Başkan Kaya gençlerin heyecanına ortak oldu
İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, Gerenkova Mahallesi’nde düzenlenen halı saha turnuvasına katılarak ilk maçın başlama vuruşunu gerçekleştirdi.
Gençlerin yoğun ilgi gösterdiği turnuvada birlik, beraberlik ve dostluk mesajları verildi. Turnuvanın mahallede kaynaşmayı artırdığını belirten Başkan Kaya, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. Başkan Kaya yaptığı açıklamada, gençlerin spor aracılığıyla bir araya gelmesinden memnuniyet duyduklarını ifade ederek, "Gençlerimizin birlik, beraberlik ve dostluk içerisinde buluştuğu bu güzel organizasyonda yer almaktan mutluluk duyduk. Turnuvanın hazırlanmasında emeği geçen başta bir dönem İncirliova Belediyespor’da da forma giyen Taner Kaykı olmak üzere herkese teşekkür ediyor, turnuvaya katılan tüm takım ve sporcularımıza başarılar diliyorum" dedi.
Gençlerin yoğun ilgi gösterdiği turnuvada birlik, beraberlik ve dostluk mesajları verildi. Turnuvanın mahallede kaynaşmayı artırdığını belirten Başkan Kaya, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. Başkan Kaya yaptığı açıklamada, gençlerin spor aracılığıyla bir araya gelmesinden memnuniyet duyduklarını ifade ederek, "Gençlerimizin birlik, beraberlik ve dostluk içerisinde buluştuğu bu güzel organizasyonda yer almaktan mutluluk duyduk. Turnuvanın hazırlanmasında emeği geçen başta bir dönem İncirliova Belediyespor’da da forma giyen Taner Kaykı olmak üzere herkese teşekkür ediyor, turnuvaya katılan tüm takım ve sporcularımıza başarılar diliyorum" dedi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
