Başkan Özel, belediye personeliyle Bayramlaştı
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
26.05.2026 - 12:30, Güncelleme:
26.05.2026 - 12:20 40 kez okundu.
Başkan Özel, belediye personeliyle Bayramlaştı
Başkan Özel, belediye personeliyle Bayramlaştı
Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.Personelle bayramlaşma programına Meclis üyeleri ile katılan Başkan Mustafa Galip Özel, bayram süresince vatandaşların huzuru ve belediye hizmetlerinin aksamadan sürmesi adına fedakarca görev yapan personele teşekkür etti.Belediye çalışanlarının sahadaki emekleriyle vatandaşın belediyeyi değerlendirdiğini ifade eden Başkan Özel, personelin özverili çalışmalarından memnuniyet duyduğunu söyledi.Başkan Özel konuşmasında, "Sizler benim görünen yüzümsünüz. Belediyemizi ve şahsımı en iyi şekilde temsil ettiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Fedakarca yürüttüğünüz çalışmalarınızdan dolayı minnettarım. Sizlerin ve kıymetli ailelerinizin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum" ifadelerini kullandı.Bayramlaşma programı, personellerle yapılan sohbetlerin ardından sona erdi.
Başkan Özel, belediye personeliyle Bayramlaştı
Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Personelle bayramlaşma programına Meclis üyeleri ile katılan Başkan Mustafa Galip Özel, bayram süresince vatandaşların huzuru ve belediye hizmetlerinin aksamadan sürmesi adına fedakarca görev yapan personele teşekkür etti.
Belediye çalışanlarının sahadaki emekleriyle vatandaşın belediyeyi değerlendirdiğini ifade eden Başkan Özel, personelin özverili çalışmalarından memnuniyet duyduğunu söyledi.
Başkan Özel konuşmasında, "Sizler benim görünen yüzümsünüz. Belediyemizi ve şahsımı en iyi şekilde temsil ettiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Fedakarca yürüttüğünüz çalışmalarınızdan dolayı minnettarım. Sizlerin ve kıymetli ailelerinizin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum" ifadelerini kullandı.
Bayramlaşma programı, personellerle yapılan sohbetlerin ardından sona erdi.
Personelle bayramlaşma programına Meclis üyeleri ile katılan Başkan Mustafa Galip Özel, bayram süresince vatandaşların huzuru ve belediye hizmetlerinin aksamadan sürmesi adına fedakarca görev yapan personele teşekkür etti.
Belediye çalışanlarının sahadaki emekleriyle vatandaşın belediyeyi değerlendirdiğini ifade eden Başkan Özel, personelin özverili çalışmalarından memnuniyet duyduğunu söyledi.
Başkan Özel konuşmasında, "Sizler benim görünen yüzümsünüz. Belediyemizi ve şahsımı en iyi şekilde temsil ettiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Fedakarca yürüttüğünüz çalışmalarınızdan dolayı minnettarım. Sizlerin ve kıymetli ailelerinizin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum" ifadelerini kullandı.
Bayramlaşma programı, personellerle yapılan sohbetlerin ardından sona erdi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
