Buharkent Belediyesi’nden bayramda sosyal tesislerde geçici düzenleme
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
25.05.2026 - 17:00, Güncelleme:
25.05.2026 - 16:41 45+ kez okundu.
Buharkent Belediyesi’nden bayramda sosyal tesislerde geçici düzenleme
Buharkent Belediyesi’nden bayramda sosyal tesislerde geçici düzenleme
Kurban Bayramı dolayısıyla Buharkent Belediyesi sosyal tesislerinde kısa süreli düzenlemeye gidilirken, yüzme havuzu ve bazı işletmeler arefe günü öğleden sonra kapatılacak.
Buharkent Belediyesi tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla sosyal tesis işletmelerinde geçici düzenlemeye gidildi. Buharkent Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre Yüzme Havuzu ve Sosyal Tesisler başta olmak üzere Gelenbe Mesire Alanı, Sanayi Kafe ve 15 Temmuz Millet Bahçesi Kafeterya işletmeleri, 26 Mayıs 2026 Salı günü (arefe günü) öğleden sonra hizmete ara verecek. Söz konusu tesislerin 29 Mayıs 2026 Cuma günü yeniden vatandaşların hizmetine açılacağı bildirildi. Belediye, tüm hemşehrilerine huzurlu, sağlıklı ve bereketli bayramlar diledi.
Buharkent Belediyesi’nden bayramda sosyal tesislerde geçici düzenleme
Kurban Bayramı dolayısıyla Buharkent Belediyesi sosyal tesislerinde kısa süreli düzenlemeye gidilirken, yüzme havuzu ve bazı işletmeler arefe günü öğleden sonra kapatılacak.
Buharkent Belediyesi tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla sosyal tesis işletmelerinde geçici düzenlemeye gidildi. Buharkent Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre Yüzme Havuzu ve Sosyal Tesisler başta olmak üzere Gelenbe Mesire Alanı, Sanayi Kafe ve 15 Temmuz Millet Bahçesi Kafeterya işletmeleri, 26 Mayıs 2026 Salı günü (arefe günü) öğleden sonra hizmete ara verecek. Söz konusu tesislerin 29 Mayıs 2026 Cuma günü yeniden vatandaşların hizmetine açılacağı bildirildi. Belediye, tüm hemşehrilerine huzurlu, sağlıklı ve bereketli bayramlar diledi.
Buharkent Belediyesi tarafından Kurban Bayramı dolayısıyla sosyal tesis işletmelerinde geçici düzenlemeye gidildi. Buharkent Belediyesi’nden yapılan açıklamaya göre Yüzme Havuzu ve Sosyal Tesisler başta olmak üzere Gelenbe Mesire Alanı, Sanayi Kafe ve 15 Temmuz Millet Bahçesi Kafeterya işletmeleri, 26 Mayıs 2026 Salı günü (arefe günü) öğleden sonra hizmete ara verecek. Söz konusu tesislerin 29 Mayıs 2026 Cuma günü yeniden vatandaşların hizmetine açılacağı bildirildi. Belediye, tüm hemşehrilerine huzurlu, sağlıklı ve bereketli bayramlar diledi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
