Çameli’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

Kültür-Sanat (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 15:00, Güncelleme: 19.05.2026 - 14:35 66+ kez okundu.
 

Çameli’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

Çameli’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.

Denizli’nin Çameli ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı düzenlenen çeşitli etkinliklerle büyük bir coşkuyla kutlandı.Çameli’de gerçekleştirilen kutlama programına İlçe Kaymakamı Mustafa Çelik, Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, ilçe protokol üyeleri, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan program, gençlerin sergilediği gösterilerle renkli görüntülere sahne oldu. 19 Mayıs etkinlikleri ve haftanın anlam ve önemine binaen ilçe genelinde düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri; Kaymakam Mustafa Çelik, Belediye Başkanı Cengiz Arslan ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Dereceye giren öğrencilerin mutlulukları gözlerinden okunurken, tören alanında alkış tufanı koptu.Program, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve tüm aziz şehitlerin rahmet, minnet ve saygıyla anılmasıyla sona erdi. Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, geleceğin teminatı olan gençlerin ve tüm milletin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerle kutladığını ifade etti.
Çameli’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı.
Denizli’nin Çameli ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı düzenlenen çeşitli etkinliklerle büyük bir coşkuyla kutlandı.
Çameli’de gerçekleştirilen kutlama programına İlçe Kaymakamı Mustafa Çelik, Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, ilçe protokol üyeleri, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan program, gençlerin sergilediği gösterilerle renkli görüntülere sahne oldu. 19 Mayıs etkinlikleri ve haftanın anlam ve önemine binaen ilçe genelinde düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri; Kaymakam Mustafa Çelik, Belediye Başkanı Cengiz Arslan ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Dereceye giren öğrencilerin mutlulukları gözlerinden okunurken, tören alanında alkış tufanı koptu.
Program, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve tüm aziz şehitlerin rahmet, minnet ve saygıyla anılmasıyla sona erdi. Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, geleceğin teminatı olan gençlerin ve tüm milletin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerle kutladığını ifade etti.

Denizli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.