Datça’da "Orman Benim" etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
18.05.2026 - 14:30, Güncelleme:
18.05.2026 - 14:26 52+ kez okundu.
Datça’da "Orman Benim" etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Datça’da "Orman Benim" etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen "Orman Benim" projesi kapsamında Muğla’nın Datça ilçesinde çevre temizliği etkinliği gerçekleştirildi.Datça Gereme Koyu’nda düzenlenen etkinliğe Muğla İl Temsilciliği Datça Mahalle Afet Gönüllüsü ekipleri de katıldı. Etkinlikte Kızlan İlköğretim Okulu öğrencileriyle birlikte çevre temizliği yapılarak doğa bilinci ve ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Etkinlik kapsamında öğrenciler ve gönüllüler kıyı ve çevrede atıkları toplarken, katılımcılar orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturulması gerektiğini vurguladı. Programa Datça Kaymakamı Murat Atıcı ve eşi Bedriye Atıcı, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Oğuz Kapusuz, Datça Orman İşletme Şefi İsa Atıgan, Emecik Orman İşletme Şefi Aytuğ Yeğnidemir, Muğla MAG AME İl Temsilciliği ekipleri ile Datça MAG AME ekipleri katıldı.Etkinlik sonunda, ormanların korunmasının yalnızca belirli günlerde değil her zaman ortak sorumluluk olduğu mesajı verilirken, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edildi.
Datça’da "Orman Benim" etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen "Orman Benim" projesi kapsamında Muğla’nın Datça ilçesinde çevre temizliği etkinliği gerçekleştirildi.
Datça Gereme Koyu’nda düzenlenen etkinliğe Muğla İl Temsilciliği Datça Mahalle Afet Gönüllüsü ekipleri de katıldı. Etkinlikte Kızlan İlköğretim Okulu öğrencileriyle birlikte çevre temizliği yapılarak doğa bilinci ve ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Etkinlik kapsamında öğrenciler ve gönüllüler kıyı ve çevrede atıkları toplarken, katılımcılar orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturulması gerektiğini vurguladı. Programa Datça Kaymakamı Murat Atıcı ve eşi Bedriye Atıcı, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Oğuz Kapusuz, Datça Orman İşletme Şefi İsa Atıgan, Emecik Orman İşletme Şefi Aytuğ Yeğnidemir, Muğla MAG AME İl Temsilciliği ekipleri ile Datça MAG AME ekipleri katıldı.
Etkinlik sonunda, ormanların korunmasının yalnızca belirli günlerde değil her zaman ortak sorumluluk olduğu mesajı verilirken, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edildi.
Datça Gereme Koyu’nda düzenlenen etkinliğe Muğla İl Temsilciliği Datça Mahalle Afet Gönüllüsü ekipleri de katıldı. Etkinlikte Kızlan İlköğretim Okulu öğrencileriyle birlikte çevre temizliği yapılarak doğa bilinci ve ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Etkinlik kapsamında öğrenciler ve gönüllüler kıyı ve çevrede atıkları toplarken, katılımcılar orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturulması gerektiğini vurguladı. Programa Datça Kaymakamı Murat Atıcı ve eşi Bedriye Atıcı, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Oğuz Kapusuz, Datça Orman İşletme Şefi İsa Atıgan, Emecik Orman İşletme Şefi Aytuğ Yeğnidemir, Muğla MAG AME İl Temsilciliği ekipleri ile Datça MAG AME ekipleri katıldı.
Etkinlik sonunda, ormanların korunmasının yalnızca belirli günlerde değil her zaman ortak sorumluluk olduğu mesajı verilirken, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edildi.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
