Demirci’de özel çocuklardan renkli şenlik
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
15.05.2026 - 16:30, Güncelleme:
15.05.2026 - 16:21 68+ kez okundu.
Demirci’de özel çocuklardan renkli şenlik
Demirci’de özel çocuklardan renkli şenlik
Manisa’nın Demirci ilçesinde Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen "3. RAM Mayıs Şenliği", özel çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu. Etkinlikte protokol üyeleri de çocuklarla birlikte oyunlara katılarak coşkuya ortak oldu.Manisa’nın Demirci ilçesinde 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen "3. RAM Mayıs Şenliği", ilçe protokolü ve özel çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.Demirci Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından geleneksel hale getirilen şenliğin üçüncüsü, büyük bir coşku ve heyecanla gerçekleştirildi. Özel çocukların sosyal hayata adaptasyonunu desteklemek amacıyla düzenlenen etkinliğe Demirci Kaymakamı Fatih Bayram, Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal Çetinkaya, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda aile katıldı.RAM Müdürü Özlem Yumuşak, "Çocuklarımızın neşesiyle güzelleşen şenliğimize katılan tüm misafirlerimize teşekkür ederiz. Birlikte daha güzel bir gelecek inşa etmek için her zaman yan yanayız." dedi.Şenlikte protokol üyeleri özel çocukları bu anlamlı günlerinde yalnız bırakmadı. Kaymakam Fatih Bayram ve Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, müzik eşliğinde öğrencilerle birlikte oyunlar oynayarak çocukların neşesine ortak oldu. Ortaya çıkan samimi ve renkli görüntüler katılımcılar tarafından ilgiyle karşılandı.Etkinlik kapsamında çocuklar; maske boyama, kurabiye yapımı ve seramik atölyelerinde el becerilerini sergiledi. 3 boyutlu kalem uygulamalarıyla tasarımlar yapan minikler, hazırlanan eğlence parkurlarında keyifli vakit geçirdi.Ayrıca doğa bilincini artırmak amacıyla düzenlenen çiçek dikimi etkinliğiyle çocuklar toprakla buluşarak hem öğrendi hem eğlendi.
Demirci’de özel çocuklardan renkli şenlik
Manisa’nın Demirci ilçesinde Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen "3. RAM Mayıs Şenliği", özel çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu. Etkinlikte protokol üyeleri de çocuklarla birlikte oyunlara katılarak coşkuya ortak oldu.
Manisa’nın Demirci ilçesinde 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen "3. RAM Mayıs Şenliği", ilçe protokolü ve özel çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.
Demirci Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından geleneksel hale getirilen şenliğin üçüncüsü, büyük bir coşku ve heyecanla gerçekleştirildi. Özel çocukların sosyal hayata adaptasyonunu desteklemek amacıyla düzenlenen etkinliğe Demirci Kaymakamı Fatih Bayram, Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal Çetinkaya, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda aile katıldı.
RAM Müdürü Özlem Yumuşak, "Çocuklarımızın neşesiyle güzelleşen şenliğimize katılan tüm misafirlerimize teşekkür ederiz. Birlikte daha güzel bir gelecek inşa etmek için her zaman yan yanayız." dedi.
Şenlikte protokol üyeleri özel çocukları bu anlamlı günlerinde yalnız bırakmadı. Kaymakam Fatih Bayram ve Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, müzik eşliğinde öğrencilerle birlikte oyunlar oynayarak çocukların neşesine ortak oldu. Ortaya çıkan samimi ve renkli görüntüler katılımcılar tarafından ilgiyle karşılandı.
Etkinlik kapsamında çocuklar; maske boyama, kurabiye yapımı ve seramik atölyelerinde el becerilerini sergiledi. 3 boyutlu kalem uygulamalarıyla tasarımlar yapan minikler, hazırlanan eğlence parkurlarında keyifli vakit geçirdi.
Ayrıca doğa bilincini artırmak amacıyla düzenlenen çiçek dikimi etkinliğiyle çocuklar toprakla buluşarak hem öğrendi hem eğlendi.
Manisa’nın Demirci ilçesinde 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen "3. RAM Mayıs Şenliği", ilçe protokolü ve özel çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.
Demirci Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından geleneksel hale getirilen şenliğin üçüncüsü, büyük bir coşku ve heyecanla gerçekleştirildi. Özel çocukların sosyal hayata adaptasyonunu desteklemek amacıyla düzenlenen etkinliğe Demirci Kaymakamı Fatih Bayram, Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bilal Çetinkaya, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda aile katıldı.
RAM Müdürü Özlem Yumuşak, "Çocuklarımızın neşesiyle güzelleşen şenliğimize katılan tüm misafirlerimize teşekkür ederiz. Birlikte daha güzel bir gelecek inşa etmek için her zaman yan yanayız." dedi.
Şenlikte protokol üyeleri özel çocukları bu anlamlı günlerinde yalnız bırakmadı. Kaymakam Fatih Bayram ve Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Hakkı Gül, müzik eşliğinde öğrencilerle birlikte oyunlar oynayarak çocukların neşesine ortak oldu. Ortaya çıkan samimi ve renkli görüntüler katılımcılar tarafından ilgiyle karşılandı.
Etkinlik kapsamında çocuklar; maske boyama, kurabiye yapımı ve seramik atölyelerinde el becerilerini sergiledi. 3 boyutlu kalem uygulamalarıyla tasarımlar yapan minikler, hazırlanan eğlence parkurlarında keyifli vakit geçirdi.
Ayrıca doğa bilincini artırmak amacıyla düzenlenen çiçek dikimi etkinliğiyle çocuklar toprakla buluşarak hem öğrendi hem eğlendi.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
