Denizli 15 Mayıs’ta yine omuz omuza yürüyecek
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
14.05.2026 - 10:31, Güncelleme:
14.05.2026 - 10:09 64+ kez okundu.
Denizli 15 Mayıs’ta yine omuz omuza yürüyecek
Denizli 15 Mayıs’ta yine omuz omuza yürüyecek
Yunanlıların İzmir’i işgal etmesinin ardından, Denizli halkının işgale karşı ilk kıvılcımı yaktığı 15 Mayıs Milli Mücadele Günü, 107’nci yılında aynı coşku ile anılacak.Denizli Büyükşehir Belediyesi, 15 Mayıs 1919’da Müftü Ahmet Hulusi Efendi’nin çağrısıyla başlayan direnişin 107’nci yılını yine yüzlerce kişinin katılımıyla düzenlenecek olan program ile anmaya hazırlanıyor. 15 Mayıs Cuma günü gerçekleştirilecek anma etkinlikleri saat 17.00’de Delikliçınar Meydanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlayacak. Ardından saat 17.15’te kortej yürüyüşü başlayacak. Binlerce Denizlilinin katılması beklenen yürüyüş, Atatürk Caddesi ve Kayalık Caddesi üzerinden Bayramyeri Meydanı’na kadar sürecek. Yürüyüşe, Denizli Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşlik edecek. Yürüyüşün ardından Bayramyeri Meydanı’nda anma töreni gerçekleştirilecek.Geçtiğimiz yıl büyük bir katılımla gerçekleşen yürüyüş ve anma töreninin bu yıl da aynı coşku ve birlik ruhuyla gerçekleşmesi bekleniyor.
Denizli 15 Mayıs’ta yine omuz omuza yürüyecek
Yunanlıların İzmir’i işgal etmesinin ardından, Denizli halkının işgale karşı ilk kıvılcımı yaktığı 15 Mayıs Milli Mücadele Günü, 107’nci yılında aynı coşku ile anılacak.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, 15 Mayıs 1919’da Müftü Ahmet Hulusi Efendi’nin çağrısıyla başlayan direnişin 107’nci yılını yine yüzlerce kişinin katılımıyla düzenlenecek olan program ile anmaya hazırlanıyor. 15 Mayıs Cuma günü gerçekleştirilecek anma etkinlikleri saat 17.00’de Delikliçınar Meydanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlayacak. Ardından saat 17.15’te kortej yürüyüşü başlayacak. Binlerce Denizlilinin katılması beklenen yürüyüş, Atatürk Caddesi ve Kayalık Caddesi üzerinden Bayramyeri Meydanı’na kadar sürecek. Yürüyüşe, Denizli Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşlik edecek. Yürüyüşün ardından Bayramyeri Meydanı’nda anma töreni gerçekleştirilecek.
Geçtiğimiz yıl büyük bir katılımla gerçekleşen yürüyüş ve anma töreninin bu yıl da aynı coşku ve birlik ruhuyla gerçekleşmesi bekleniyor.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, 15 Mayıs 1919’da Müftü Ahmet Hulusi Efendi’nin çağrısıyla başlayan direnişin 107’nci yılını yine yüzlerce kişinin katılımıyla düzenlenecek olan program ile anmaya hazırlanıyor. 15 Mayıs Cuma günü gerçekleştirilecek anma etkinlikleri saat 17.00’de Delikliçınar Meydanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başlayacak. Ardından saat 17.15’te kortej yürüyüşü başlayacak. Binlerce Denizlilinin katılması beklenen yürüyüş, Atatürk Caddesi ve Kayalık Caddesi üzerinden Bayramyeri Meydanı’na kadar sürecek. Yürüyüşe, Denizli Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşlik edecek. Yürüyüşün ardından Bayramyeri Meydanı’nda anma töreni gerçekleştirilecek.
Geçtiğimiz yıl büyük bir katılımla gerçekleşen yürüyüş ve anma töreninin bu yıl da aynı coşku ve birlik ruhuyla gerçekleşmesi bekleniyor.
Denizli HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
