Denizli’de 19 Mayıs kutlamaları başladı
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 13:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 13:09 57+ kez okundu.
Denizli’de 19 Mayıs kutlamaları başladı
Denizli’de 19 Mayıs kutlamaları başladı
Denizli, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı büyük bir coşku ve gururla kutluyor. Sabahın erken saatlerinde başlayan resmi program, kortej yürüyüşleri ve renkli görüntülerle bayram havasını tüm şehre yaydı.Denizli’deki kutlamaların ilk adresi Valilik önü oldu. Saat 09.30’da başlayan resmi törende, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından şanlı Türk bayrağı göndere çekildi. Törene kent protokolü, askeri erkan, gaziler, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.Valilik önündeki resmi törenin tamamlanmasının ardından, bayram coşkusu sokaklara taştı. Protokol üyeleri, sporcular, izciler ve yüzlerce gencin katılımıyla Türk bayrakları ve Atatürk posterleri eşliğinde kortej yürüyüşü gerçekleştirildi. Bando takımının marşlarıyla eşlik ettiği yürüyüşe, çevredeki vatandaşlar da evlerinin pencerelerinden ve alkışlarla destek verdi.
Denizli’de 19 Mayıs kutlamaları başladı
Denizli, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı büyük bir coşku ve gururla kutluyor. Sabahın erken saatlerinde başlayan resmi program, kortej yürüyüşleri ve renkli görüntülerle bayram havasını tüm şehre yaydı.
Denizli’deki kutlamaların ilk adresi Valilik önü oldu. Saat 09.30’da başlayan resmi törende, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından şanlı Türk bayrağı göndere çekildi. Törene kent protokolü, askeri erkan, gaziler, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
Valilik önündeki resmi törenin tamamlanmasının ardından, bayram coşkusu sokaklara taştı. Protokol üyeleri, sporcular, izciler ve yüzlerce gencin katılımıyla Türk bayrakları ve Atatürk posterleri eşliğinde kortej yürüyüşü gerçekleştirildi. Bando takımının marşlarıyla eşlik ettiği yürüyüşe, çevredeki vatandaşlar da evlerinin pencerelerinden ve alkışlarla destek verdi.
Denizli’deki kutlamaların ilk adresi Valilik önü oldu. Saat 09.30’da başlayan resmi törende, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından şanlı Türk bayrağı göndere çekildi. Törene kent protokolü, askeri erkan, gaziler, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
Valilik önündeki resmi törenin tamamlanmasının ardından, bayram coşkusu sokaklara taştı. Protokol üyeleri, sporcular, izciler ve yüzlerce gencin katılımıyla Türk bayrakları ve Atatürk posterleri eşliğinde kortej yürüyüşü gerçekleştirildi. Bando takımının marşlarıyla eşlik ettiği yürüyüşe, çevredeki vatandaşlar da evlerinin pencerelerinden ve alkışlarla destek verdi.
Denizli HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
