Denizli’de 400 bisikletli birlikte pedal çevirdi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
04.06.2026 - 17:00, Güncelleme:
04.06.2026 - 16:38 54 kez okundu.
Denizli’de 400 bisikletli birlikte pedal çevirdi
Denizli’de 400 bisikletli birlikte pedal çevirdi
Denizli bisiklet toplulukları tarafından düzenlenen Dünya Bisiklet Günü etkinliğinde yaklaşık 400 bisikletli şehir merkezinde pedal çevirerek trafikte bisiklet farkındalığı oluşturdu.
Denizli’de faaliyet gösteren bisiklet toplulukları, Dünya Bisiklet Günü kapsamında düzenledikleri farkındalık etkinliğinde yüzlerce bisikletliyi bir araya getirdi. Gerçekleştirilen toplu bisiklet turuna yaklaşık 400 bisikletli katıldı. Kent merkezinde gerçekleştirilen etkinlikte bisikletliler, trafikte bisiklet kullanıcılarının da önemli bir yer tuttuğuna dikkat çekti. Merkezefendi Kültür Merkezi önünde toplanan katılımcılar, Yürüyüş Yolu, Uğur Mumcu Caddesi, Adalet Parkı Kavşağı, 29 Ekim Bulvarı, Şehit Albay Karaoğlanoğlu Caddesi, Bayramyeri Meydanı, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı güzergâhını takip ederek Delikliçınar Meydanı’nda turu tamamladı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlik boyunca bisikletliler, trafikte karşılıklı saygı ve farkındalık mesajı verdi. Organizasyon, Delikliçınar Meydanı’nda çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Etkinlik sonrasında topluluklar adına açıklama yapan Ferhat Erduran, bisikletin sadece bir spor aracı olmadığını belirterek, "Bisiklet; ekonomik, çevreci ve sağlıklı bir ulaşım aracıdır. Dünya Bisiklet Günü kapsamında gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikle trafikte bisikletlilerin de var olduğunu hatırlatmak ve sürücülerle bisiklet kullanıcıları arasında farkındalık oluşturmak istedik. Katılım sağlayan tüm bisiklet severlere teşekkür ediyoruz" dedi.
Denizli’de 400 bisikletli birlikte pedal çevirdi
Denizli bisiklet toplulukları tarafından düzenlenen Dünya Bisiklet Günü etkinliğinde yaklaşık 400 bisikletli şehir merkezinde pedal çevirerek trafikte bisiklet farkındalığı oluşturdu.
Denizli’de faaliyet gösteren bisiklet toplulukları, Dünya Bisiklet Günü kapsamında düzenledikleri farkındalık etkinliğinde yüzlerce bisikletliyi bir araya getirdi. Gerçekleştirilen toplu bisiklet turuna yaklaşık 400 bisikletli katıldı. Kent merkezinde gerçekleştirilen etkinlikte bisikletliler, trafikte bisiklet kullanıcılarının da önemli bir yer tuttuğuna dikkat çekti. Merkezefendi Kültür Merkezi önünde toplanan katılımcılar, Yürüyüş Yolu, Uğur Mumcu Caddesi, Adalet Parkı Kavşağı, 29 Ekim Bulvarı, Şehit Albay Karaoğlanoğlu Caddesi, Bayramyeri Meydanı, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı güzergâhını takip ederek Delikliçınar Meydanı’nda turu tamamladı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlik boyunca bisikletliler, trafikte karşılıklı saygı ve farkındalık mesajı verdi. Organizasyon, Delikliçınar Meydanı’nda çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Etkinlik sonrasında topluluklar adına açıklama yapan Ferhat Erduran, bisikletin sadece bir spor aracı olmadığını belirterek, "Bisiklet; ekonomik, çevreci ve sağlıklı bir ulaşım aracıdır. Dünya Bisiklet Günü kapsamında gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikle trafikte bisikletlilerin de var olduğunu hatırlatmak ve sürücülerle bisiklet kullanıcıları arasında farkındalık oluşturmak istedik. Katılım sağlayan tüm bisiklet severlere teşekkür ediyoruz" dedi.
Denizli’de faaliyet gösteren bisiklet toplulukları, Dünya Bisiklet Günü kapsamında düzenledikleri farkındalık etkinliğinde yüzlerce bisikletliyi bir araya getirdi. Gerçekleştirilen toplu bisiklet turuna yaklaşık 400 bisikletli katıldı. Kent merkezinde gerçekleştirilen etkinlikte bisikletliler, trafikte bisiklet kullanıcılarının da önemli bir yer tuttuğuna dikkat çekti. Merkezefendi Kültür Merkezi önünde toplanan katılımcılar, Yürüyüş Yolu, Uğur Mumcu Caddesi, Adalet Parkı Kavşağı, 29 Ekim Bulvarı, Şehit Albay Karaoğlanoğlu Caddesi, Bayramyeri Meydanı, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı güzergâhını takip ederek Delikliçınar Meydanı’nda turu tamamladı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlik boyunca bisikletliler, trafikte karşılıklı saygı ve farkındalık mesajı verdi. Organizasyon, Delikliçınar Meydanı’nda çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Etkinlik sonrasında topluluklar adına açıklama yapan Ferhat Erduran, bisikletin sadece bir spor aracı olmadığını belirterek, "Bisiklet; ekonomik, çevreci ve sağlıklı bir ulaşım aracıdır. Dünya Bisiklet Günü kapsamında gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikle trafikte bisikletlilerin de var olduğunu hatırlatmak ve sürücülerle bisiklet kullanıcıları arasında farkındalık oluşturmak istedik. Katılım sağlayan tüm bisiklet severlere teşekkür ediyoruz" dedi.
Denizli HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
