Denizlili sporcu Almanya’dan gümüş madalya ile döndü

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 08.06.2026 - 11:30, Güncelleme: 08.06.2026 - 11:15 40 kez okundu.
 

Denizlili sporcu Almanya’dan gümüş madalya ile döndü

Denizlili sporcu Almanya’dan gümüş madalya ile döndü

Taekwondo Milli Sporcumuz Zehra Orhan, Almanya’da yapılan Dünya Başkanlık Kupasında (President’s Cup) tatamiye çıktı. 65 kg.da yarışan sporcumuz turnuvayı ikinci tamamlayarak gümüş madalya kazandı. Sporcumuz Olimpiyat yolunda kota için altın değerinde 18 puan kazandı.Türk Sporunun uluslararası alandaki yükselen değerlerinden Denizlili Milli Sporcu Zehra Orhan, Almanya’nın Nürnberg kentinde 06-07 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenen Uluslararası President’s Cup (Başkanlık Kupası) müsabakalarında ülkemizi temsil etti. K 44 kategorisinde 65 kg’da tatamiye çıkan Milli Sporcu Zehra Orhan, yarışmaları ikinci olarak tamamladı ve gümüş madalyanın sahibi oldu. Sporcumuz Olimpiyat yolunda kota için altın değerinde olan 18 puan kazandı. Milli Takım Antrenörü Alper Karbuz, başarıya ulaşmak için çok çalıştıklarını, uluslararası yarışmada ülkemizi en iyi şekilde temsil ettiklerini söyledi. Hedefleri büyüttüklerini söyleyen Karbuz, çok daha büyük başarılara ulaşmak için aynı azim ve inançla çalışmaya devam edeceklerini kaydetti.Taekwondo branşında Denizli’yi ve ülkemizi başarıyla temsil eden Milli Sporcu Zehra Orhan’ı ve Milli Takım Antrenörü Alper Karbuz’u, Gençlik Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan arayarak kutladı.
Denizlili sporcu Almanya’dan gümüş madalya ile döndü
Taekwondo Milli Sporcumuz Zehra Orhan, Almanya’da yapılan Dünya Başkanlık Kupasında (President’s Cup) tatamiye çıktı. 65 kg.da yarışan sporcumuz turnuvayı ikinci tamamlayarak gümüş madalya kazandı. Sporcumuz Olimpiyat yolunda kota için altın değerinde 18 puan kazandı.

Türk Sporunun uluslararası alandaki yükselen değerlerinden Denizlili Milli Sporcu Zehra Orhan, Almanya’nın Nürnberg kentinde 06-07 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenen Uluslararası President’s Cup (Başkanlık Kupası) müsabakalarında ülkemizi temsil etti. K 44 kategorisinde 65 kg’da tatamiye çıkan Milli Sporcu Zehra Orhan, yarışmaları ikinci olarak tamamladı ve gümüş madalyanın sahibi oldu. Sporcumuz Olimpiyat yolunda kota için altın değerinde olan 18 puan kazandı. Milli Takım Antrenörü Alper Karbuz, başarıya ulaşmak için çok çalıştıklarını, uluslararası yarışmada ülkemizi en iyi şekilde temsil ettiklerini söyledi. Hedefleri büyüttüklerini söyleyen Karbuz, çok daha büyük başarılara ulaşmak için aynı azim ve inançla çalışmaya devam edeceklerini kaydetti.

Taekwondo branşında Denizli’yi ve ülkemizi başarıyla temsil eden Milli Sporcu Zehra Orhan’ı ve Milli Takım Antrenörü Alper Karbuz’u, Gençlik Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan arayarak kutladı.

Denizli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.