Didim Belediyesi’ne çevre ödülü
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
21.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
21.05.2026 - 09:02 67+ kez okundu.
Didim Belediyesi’ne çevre ödülü
Didim Belediyesi’ne çevre ödülü
Türkiye Çevre Eğitim Vakfı (TÜRÇEV) tarafından düzenlenen "2026 Ulusal Mavi Bayrak Ödül Töreni ve Basın Açıklaması" İzmir’in Foça ilçesinde gerçekleştirilirken, Didim Belediyesi, "2025 Yılı En İyi Çevre Eğitim ve Bilinçlendirme Etkinlikleri Ödülü" aldı.Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay öncülüğünde yürütülen çevre, sürdürülebilirlik ve bilinçlendirme çalışmalarıyla Didim Belediyesi; Mavi Bayrak kriterleri doğrultusunda gerçekleştirilen çevre eğitimi etkinlikleri, farkındalık çalışmaları ve başarılı uygulamalarıyla ödül kazandı.Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, çevreyi koruyan ve sürdürülebilir yaşamı destekleyen çalışmaların artarak devam edeceğini belirterek, alınan ödülün Didim adına önemli bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.Başkan Hatice Gençay, "Doğamızı koruyan, çevre bilincini büyüten ve geleceğe daha yaşanabilir bir Didim bırakmayı hedefleyen çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Bu anlamlı ödül, emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızın ve çevre duyarlılığı gösteren halkımızın ortak başarısıdır" dedi.
Didim Belediyesi’ne çevre ödülü
Türkiye Çevre Eğitim Vakfı (TÜRÇEV) tarafından düzenlenen "2026 Ulusal Mavi Bayrak Ödül Töreni ve Basın Açıklaması" İzmir’in Foça ilçesinde gerçekleştirilirken, Didim Belediyesi, "2025 Yılı En İyi Çevre Eğitim ve Bilinçlendirme Etkinlikleri Ödülü" aldı.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay öncülüğünde yürütülen çevre, sürdürülebilirlik ve bilinçlendirme çalışmalarıyla Didim Belediyesi; Mavi Bayrak kriterleri doğrultusunda gerçekleştirilen çevre eğitimi etkinlikleri, farkındalık çalışmaları ve başarılı uygulamalarıyla ödül kazandı.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, çevreyi koruyan ve sürdürülebilir yaşamı destekleyen çalışmaların artarak devam edeceğini belirterek, alınan ödülün Didim adına önemli bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.
Başkan Hatice Gençay, "Doğamızı koruyan, çevre bilincini büyüten ve geleceğe daha yaşanabilir bir Didim bırakmayı hedefleyen çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Bu anlamlı ödül, emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızın ve çevre duyarlılığı gösteren halkımızın ortak başarısıdır" dedi.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay öncülüğünde yürütülen çevre, sürdürülebilirlik ve bilinçlendirme çalışmalarıyla Didim Belediyesi; Mavi Bayrak kriterleri doğrultusunda gerçekleştirilen çevre eğitimi etkinlikleri, farkındalık çalışmaları ve başarılı uygulamalarıyla ödül kazandı.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, çevreyi koruyan ve sürdürülebilir yaşamı destekleyen çalışmaların artarak devam edeceğini belirterek, alınan ödülün Didim adına önemli bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.
Başkan Hatice Gençay, "Doğamızı koruyan, çevre bilincini büyüten ve geleceğe daha yaşanabilir bir Didim bırakmayı hedefleyen çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Bu anlamlı ödül, emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızın ve çevre duyarlılığı gösteren halkımızın ortak başarısıdır" dedi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
