Doğaseverler Kybele yürüyüşünde buluştu
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
18.05.2026 - 11:30, Güncelleme:
18.05.2026 - 11:12 61+ kez okundu.
Doğaseverler Kybele yürüyüşünde buluştu
Doğaseverler Kybele yürüyüşünde buluştu
Şehzadeler Belediyesi ile Manisa Dağcılık Kulübü işbirliğiyle düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliğinde vatandaşlar hem spor yaptı hem de doğanın eşsiz güzelliklerini keşfetti.
Turgut Özal Mahallesi’nden başlayan doğa yürüyüşü, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Doğayla iç içe düzenlenen etkinlikte katılımcılar belirlenen parkur boyunca yürüyüş yaparak temiz havanın ve doğal güzelliklerin tadını çıkardı.
Yürüyüş rotasının son durağı ise tarihi ve doğal yapısıyla dikkat çeken Kybele bölgesi oldu. Katılımcılar burada hem dinlenme hem de bölgeyi yakından tanıma fırsatı buldu.
Etkinlik, Şehzadeler Belediyesi tarafından kente kazandırılan 100. Yıl Günübirlik Piknik Alanı’nda düzenlenen dinlenme programıyla sona erdi. Vatandaşlar piknik alanında sohbet ederek keyifli vakit geçirdi.
Doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek benzer etkinliklerin devam etmesini istedi.
Şehzadeler Belediyesi yetkilileri ise vatandaşları sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerle buluşturmaya devam edeceklerini belirtti.
Doğaseverler Kybele yürüyüşünde buluştu
Şehzadeler Belediyesi ile Manisa Dağcılık Kulübü işbirliğiyle düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliğinde vatandaşlar hem spor yaptı hem de doğanın eşsiz güzelliklerini keşfetti.
Turgut Özal Mahallesi’nden başlayan doğa yürüyüşü, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Doğayla iç içe düzenlenen etkinlikte katılımcılar belirlenen parkur boyunca yürüyüş yaparak temiz havanın ve doğal güzelliklerin tadını çıkardı.
Yürüyüş rotasının son durağı ise tarihi ve doğal yapısıyla dikkat çeken Kybele bölgesi oldu. Katılımcılar burada hem dinlenme hem de bölgeyi yakından tanıma fırsatı buldu.
Etkinlik, Şehzadeler Belediyesi tarafından kente kazandırılan 100. Yıl Günübirlik Piknik Alanı’nda düzenlenen dinlenme programıyla sona erdi. Vatandaşlar piknik alanında sohbet ederek keyifli vakit geçirdi.
Doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek benzer etkinliklerin devam etmesini istedi.
Şehzadeler Belediyesi yetkilileri ise vatandaşları sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerle buluşturmaya devam edeceklerini belirtti.
Turgut Özal Mahallesi’nden başlayan doğa yürüyüşü, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Doğayla iç içe düzenlenen etkinlikte katılımcılar belirlenen parkur boyunca yürüyüş yaparak temiz havanın ve doğal güzelliklerin tadını çıkardı.
Yürüyüş rotasının son durağı ise tarihi ve doğal yapısıyla dikkat çeken Kybele bölgesi oldu. Katılımcılar burada hem dinlenme hem de bölgeyi yakından tanıma fırsatı buldu.
Etkinlik, Şehzadeler Belediyesi tarafından kente kazandırılan 100. Yıl Günübirlik Piknik Alanı’nda düzenlenen dinlenme programıyla sona erdi. Vatandaşlar piknik alanında sohbet ederek keyifli vakit geçirdi.
Doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek benzer etkinliklerin devam etmesini istedi.
Şehzadeler Belediyesi yetkilileri ise vatandaşları sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerle buluşturmaya devam edeceklerini belirtti.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
