Gençlik coşkusu Sarıgöl sokaklarını aydınlattı

Kültür-Sanat (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 20.05.2026 - 11:00, Güncelleme: 20.05.2026 - 10:51 63+ kez okundu.
 

Gençlik coşkusu Sarıgöl sokaklarını aydınlattı

Gençlik coşkusu Sarıgöl sokaklarını aydınlattı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Sarıgöl’de düzenlenen fener alayı, dev Atatürk posteri ve Türk bayrakları eşliğinde büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği yürüyüşte birlik ve beraberlik mesajları verildi.Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen yürüyüş ve fener alayı renkli görüntülere sahne oldu.Sarıgöl Belediyesi önünde başlayan fener alayında vatandaşlar, dev Atatürk posteri ile Türk bayrakları eşliğinde yürüdü. Ellerindeki meşalelerle Alaşehir Caddesi boyunca yürüyen vatandaşlar, marşlar söyleyerek bayram coşkusunu doyasıya yaşadı.Yoğun katılımın olduğu etkinliğe Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, CHP Sarıgöl İlçe Başkanı Nuri Sarı ve çok sayıda vatandaş katıldı.Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz yaptığı açıklamada, "Sarıgöl Belediyesi önünden başlattığımız gençlik yürüyüşü ve fener alayı Alaşehir Caddesi boyunca büyük bir coşkuyla devam etti. 19 Mayıs’ı gurur ve heyecan içerisinde kutladık. Bayrağımızın ışığında birlik ve beraberlik içinde yürüyen tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve tüm kahramanlarımızı saygı, minnet ve özlemle anıyorum" dedi.
Gençlik coşkusu Sarıgöl sokaklarını aydınlattı
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Sarıgöl’de düzenlenen fener alayı, dev Atatürk posteri ve Türk bayrakları eşliğinde büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği yürüyüşte birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen yürüyüş ve fener alayı renkli görüntülere sahne oldu.
Sarıgöl Belediyesi önünde başlayan fener alayında vatandaşlar, dev Atatürk posteri ile Türk bayrakları eşliğinde yürüdü. Ellerindeki meşalelerle Alaşehir Caddesi boyunca yürüyen vatandaşlar, marşlar söyleyerek bayram coşkusunu doyasıya yaşadı.
Yoğun katılımın olduğu etkinliğe Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, CHP Sarıgöl İlçe Başkanı Nuri Sarı ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz yaptığı açıklamada, "Sarıgöl Belediyesi önünden başlattığımız gençlik yürüyüşü ve fener alayı Alaşehir Caddesi boyunca büyük bir coşkuyla devam etti. 19 Mayıs’ı gurur ve heyecan içerisinde kutladık. Bayrağımızın ışığında birlik ve beraberlik içinde yürüyen tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve tüm kahramanlarımızı saygı, minnet ve özlemle anıyorum" dedi.

Manisa HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.