Halı sahada öğrenciler öğretmenlerle bir araya geldi
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
08.06.2026 - 09:30, Güncelleme:
08.06.2026 - 09:21 42 kez okundu.
Halı sahada öğrenciler öğretmenlerle bir araya geldi
Halı sahada öğrenciler öğretmenlerle bir araya geldi
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, öğrencilerin davetini geri çevirmeyerek sahaya çıktı. Yeni tamamlanan halı sahada öğrenciler ve öğretmenlerle dostluk maçında bir araya gelen Çay, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı.Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, TOKİ Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz Ortaokulu’nda yapımı tamamlanan yeni halı sahada düzenlenen dostluk müsabakasına katıldı. Hafta sonu gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin heyecanına ve mutluluğuna ortak olan İl Müdürü Çay, gençlerle yakından ilgilendi.Sporun sadece fiziksel bir aktivite olmadığını belirten Çay, "Spor, yalnızca fiziksel gelişime katkı sağlamakla kalmaz; aynı zamanda paylaşma, dayanışma, takım ruhu ve dostluk duygularının güçlenmesinde de çok önemli bir rol oynar. Bugün burada öğrencilerimizin bu heyecanına ortak olmaktan ve onlarla aynı sahayı paylaşmaktan büyük mutluluk duydum" dedi.
Halı sahada öğrenciler öğretmenlerle bir araya geldi
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, öğrencilerin davetini geri çevirmeyerek sahaya çıktı. Yeni tamamlanan halı sahada öğrenciler ve öğretmenlerle dostluk maçında bir araya gelen Çay, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, TOKİ Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz Ortaokulu’nda yapımı tamamlanan yeni halı sahada düzenlenen dostluk müsabakasına katıldı. Hafta sonu gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin heyecanına ve mutluluğuna ortak olan İl Müdürü Çay, gençlerle yakından ilgilendi.
Sporun sadece fiziksel bir aktivite olmadığını belirten Çay, "Spor, yalnızca fiziksel gelişime katkı sağlamakla kalmaz; aynı zamanda paylaşma, dayanışma, takım ruhu ve dostluk duygularının güçlenmesinde de çok önemli bir rol oynar. Bugün burada öğrencilerimizin bu heyecanına ortak olmaktan ve onlarla aynı sahayı paylaşmaktan büyük mutluluk duydum" dedi.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, TOKİ Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz Ortaokulu’nda yapımı tamamlanan yeni halı sahada düzenlenen dostluk müsabakasına katıldı. Hafta sonu gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerin heyecanına ve mutluluğuna ortak olan İl Müdürü Çay, gençlerle yakından ilgilendi.
Sporun sadece fiziksel bir aktivite olmadığını belirten Çay, "Spor, yalnızca fiziksel gelişime katkı sağlamakla kalmaz; aynı zamanda paylaşma, dayanışma, takım ruhu ve dostluk duygularının güçlenmesinde de çok önemli bir rol oynar. Bugün burada öğrencilerimizin bu heyecanına ortak olmaktan ve onlarla aynı sahayı paylaşmaktan büyük mutluluk duydum" dedi.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
