Hisarcık MYO’da 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması"

Eğitim (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 11:31, Güncelleme: 19.05.2026 - 11:03 68+ kez okundu.
 

Hisarcık MYO’da 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması"

Hisarcık MYO’da 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması"

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Hisarcık Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması" programı yoğun katılım ve samimi bir atmosfer eşliğinde gerçekleştirildi.Etkinliğe meslek yüksekokulunun akademik ve idari personeli, mezun öğrenciler ile mevcut öğrenciler katıldı. Programın açılış konuşmasını yapan Meslek Yüksekokulu Müdürü Öğr. Gör. Dr. Burak Kavaslar, mezunlarla yeniden bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, kurum aidiyetinin güçlenmesi ve mezun-okul bağının sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.Program kapsamında söz alan mezun öğrenciler, eğitim hayatlarına ve mesleki süreçlerine ilişkin deneyimlerini paylaşarak mevcut öğrencilere tavsiyelerde bulundu. Akademik personelin konuşmalarıyla devam eden etkinlikte geçmiş dönem hatıraları yeniden canlanırken, öğrenciler ile mezunlar arasında güçlü bir iletişim ortamı oluştu.Etkinliğin devamında mezunlar okul binasını dolaşarak eğitim gördükleri sınıf ve alanları yeniden ziyaret etme fırsatı buldu. Program kapsamında katılımcılara pilav, ayran, tatlı ve çay ikram edildi.Günün sonunda çekilen hatıra fotoğraflarıyla program ölümsüzleştirilirken, mezunlar buluşması sıcak ve samimi anlarla sona erdi.
Hisarcık MYO’da 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması"
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Hisarcık Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen 2026 Yılı "Mezunlar Buluşması" programı yoğun katılım ve samimi bir atmosfer eşliğinde gerçekleştirildi.
Etkinliğe meslek yüksekokulunun akademik ve idari personeli, mezun öğrenciler ile mevcut öğrenciler katıldı. Programın açılış konuşmasını yapan Meslek Yüksekokulu Müdürü Öğr. Gör. Dr. Burak Kavaslar, mezunlarla yeniden bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, kurum aidiyetinin güçlenmesi ve mezun-okul bağının sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.
Program kapsamında söz alan mezun öğrenciler, eğitim hayatlarına ve mesleki süreçlerine ilişkin deneyimlerini paylaşarak mevcut öğrencilere tavsiyelerde bulundu. Akademik personelin konuşmalarıyla devam eden etkinlikte geçmiş dönem hatıraları yeniden canlanırken, öğrenciler ile mezunlar arasında güçlü bir iletişim ortamı oluştu.
Etkinliğin devamında mezunlar okul binasını dolaşarak eğitim gördükleri sınıf ve alanları yeniden ziyaret etme fırsatı buldu. Program kapsamında katılımcılara pilav, ayran, tatlı ve çay ikram edildi.
Günün sonunda çekilen hatıra fotoğraflarıyla program ölümsüzleştirilirken, mezunlar buluşması sıcak ve samimi anlarla sona erdi.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.