Hisarcık’ta gelinciklerin papatyalarla buluşması
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
31.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
31.05.2026 - 09:04 26 kez okundu.
Hisarcık’ta gelinciklerin papatyalarla buluşması
Hisarcık’ta gelinciklerin papatyalarla buluşması
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde gelincik ve papatyaların bir araya geldiği yol kenarındaki tarla, görenlere adeta doğa şöleni sunuyor. Kırmızı ve beyazın uyumuyla dikkat çeken alan, özellikle doğa ve fotoğraf tutkunlarının ilgisini çekiyor.Yenidoğan Mahallesi’nden 82. Yıl Mahallesi TOKİ konutlarına uzanan güzergâhta yol kenarında bulunan yaklaşık 2 dönümlük ekilmemiş tarlada açan gelincik ve papatyalar, kartpostallık görüntüler oluşturdu. Bölgeden araçlarıyla geçen vatandaşlar manzara karşısında durup fotoğraf ve video çekmeyi ihmal etmiyor. Doğal güzelliğiyle öne çıkan alan, baharın renklerini yansıtan görüntüsüyle doğaseverlerin uğrak noktalarından biri haline geldi.Okul Müdürü Pelin Solak, doğa aşığı bir insan olarak yoldan geçerken arkadaşıyla birlikte bu güzel manzarayı keşfettiklerini söyledi.Solak, "Gelincik tarlasına fotoğraf çekilmek için girdiğimizde gerçekten kırmızının güzelliği ile papatyaların beyazlığı birleşince ortaya çok güzel bir renk cümbüşü çıkmış. Harika fotoğraflar çektik. Herkese tavsiye ederim" dedi.
Hisarcık’ta gelinciklerin papatyalarla buluşması
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde gelincik ve papatyaların bir araya geldiği yol kenarındaki tarla, görenlere adeta doğa şöleni sunuyor. Kırmızı ve beyazın uyumuyla dikkat çeken alan, özellikle doğa ve fotoğraf tutkunlarının ilgisini çekiyor.
Yenidoğan Mahallesi’nden 82. Yıl Mahallesi TOKİ konutlarına uzanan güzergâhta yol kenarında bulunan yaklaşık 2 dönümlük ekilmemiş tarlada açan gelincik ve papatyalar, kartpostallık görüntüler oluşturdu. Bölgeden araçlarıyla geçen vatandaşlar manzara karşısında durup fotoğraf ve video çekmeyi ihmal etmiyor. Doğal güzelliğiyle öne çıkan alan, baharın renklerini yansıtan görüntüsüyle doğaseverlerin uğrak noktalarından biri haline geldi.
Okul Müdürü Pelin Solak, doğa aşığı bir insan olarak yoldan geçerken arkadaşıyla birlikte bu güzel manzarayı keşfettiklerini söyledi.
Solak, "Gelincik tarlasına fotoğraf çekilmek için girdiğimizde gerçekten kırmızının güzelliği ile papatyaların beyazlığı birleşince ortaya çok güzel bir renk cümbüşü çıkmış. Harika fotoğraflar çektik. Herkese tavsiye ederim" dedi.
Yenidoğan Mahallesi’nden 82. Yıl Mahallesi TOKİ konutlarına uzanan güzergâhta yol kenarında bulunan yaklaşık 2 dönümlük ekilmemiş tarlada açan gelincik ve papatyalar, kartpostallık görüntüler oluşturdu. Bölgeden araçlarıyla geçen vatandaşlar manzara karşısında durup fotoğraf ve video çekmeyi ihmal etmiyor. Doğal güzelliğiyle öne çıkan alan, baharın renklerini yansıtan görüntüsüyle doğaseverlerin uğrak noktalarından biri haline geldi.
Okul Müdürü Pelin Solak, doğa aşığı bir insan olarak yoldan geçerken arkadaşıyla birlikte bu güzel manzarayı keşfettiklerini söyledi.
Solak, "Gelincik tarlasına fotoğraf çekilmek için girdiğimizde gerçekten kırmızının güzelliği ile papatyaların beyazlığı birleşince ortaya çok güzel bir renk cümbüşü çıkmış. Harika fotoğraflar çektik. Herkese tavsiye ederim" dedi.
Kütahya HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
