Hisarcık’ta kahvehane önünde kitap okuma etkinliği

Eğitim (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 13.05.2026 - 10:02, Güncelleme: 13.05.2026 - 09:48 65+ kez okundu.
 

Hisarcık’ta kahvehane önünde kitap okuma etkinliği

Hisarcık’ta kahvehane önünde kitap okuma etkinliği

Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde Atatürk İlkokulu öğrencileri, kitap okuma alışkanlığını teşvik etmek amacıyla kahvehane önünde düzenlenen toplu kitap okuma etkinliğinde bir araya geldi.Atatürk İlkokulu 4’üncü sınıf öğrencilerinden oluşan 20 kişilik grup, sınıf öğretmenleri Ali Sevinç ve Cavit Özçil nezaretinde Cumhuriyet Meydanı’ndaki kahvehane önünde gerçekleştirilen etkinliğe katıldı. Etkinlikte öğrenciler açık havada kitap okuma deneyimi yaşarken, vatandaşların da dikkatini çekerek kitap okuma konusunda farkındalık oluşturuldu. Programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kilitci ile Okul Müdürü Pelin Solak da katılarak öğrencilerle birlikte kitap okudu. Okul Müdürü Pelin Solak, etkinliğin öğrencilerde kitap okuma alışkanlığı oluşturmak ve kitap sevgisini artırmak amacıyla düzenlendiğini belirtti. Solak, "Etkinlik sayesinde öğrencilerimiz açık havada kitap okumanın keyfini yaşamışlardır. Öğrencilerimiz ile birlikte kitap okuyarak etkinliğimize destek veren İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hasan Kilitci ile sınıf öğretmenlerimiz Ali Sevinç ve Cavit Özçil’e teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Hisarcık’ta kahvehane önünde kitap okuma etkinliği
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde Atatürk İlkokulu öğrencileri, kitap okuma alışkanlığını teşvik etmek amacıyla kahvehane önünde düzenlenen toplu kitap okuma etkinliğinde bir araya geldi.
Atatürk İlkokulu 4’üncü sınıf öğrencilerinden oluşan 20 kişilik grup, sınıf öğretmenleri Ali Sevinç ve Cavit Özçil nezaretinde Cumhuriyet Meydanı’ndaki kahvehane önünde gerçekleştirilen etkinliğe katıldı. Etkinlikte öğrenciler açık havada kitap okuma deneyimi yaşarken, vatandaşların da dikkatini çekerek kitap okuma konusunda farkındalık oluşturuldu. Programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kilitci ile Okul Müdürü Pelin Solak da katılarak öğrencilerle birlikte kitap okudu. Okul Müdürü Pelin Solak, etkinliğin öğrencilerde kitap okuma alışkanlığı oluşturmak ve kitap sevgisini artırmak amacıyla düzenlendiğini belirtti. Solak, "Etkinlik sayesinde öğrencilerimiz açık havada kitap okumanın keyfini yaşamışlardır. Öğrencilerimiz ile birlikte kitap okuyarak etkinliğimize destek veren İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hasan Kilitci ile sınıf öğretmenlerimiz Ali Sevinç ve Cavit Özçil’e teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.