Hisarcık’ta LGS öncesi koordinasyon toplantısı
Bilim-Teknoloji
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
10.06.2026 - 10:04, Güncelleme:
10.06.2026 - 09:30 43 kez okundu.
Hisarcık’ta LGS öncesi koordinasyon toplantısı
Hisarcık’ta LGS öncesi koordinasyon toplantısı
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, hafta sonu gerçekleştirilecek Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavı öncesinde alınacak tedbirlerin değerlendirilmesi amacıyla koordinasyon kurulu toplantısı düzenlendi.
Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, ilgili kurum temsilcileriyle birlikte sınav sürecinin güvenli, sağlıklı ve sorunsuz şekilde yürütülmesi için yapılacak çalışmalar ele alındı. Toplantıda sınav güvenliği, ulaşım hizmetleri, sınav merkezlerinde sessiz ortamın sağlanması ve öğrenci odaklı hazırlıklar detaylı olarak değerlendirildi.
Kaymakam Atam, amaçlarının geleceğin teminatı olan öğrencilerin emeklerinin karşılığını en iyi şartlarda alabilmelerini sağlamak olduğunu belirtti.
Atam, sınava girecek tüm öğrencilere başarı dileklerini iletirken, sınav sürecinin ilçe genelinde huzur ve düzen içerisinde geçmesini temenni etti.
Hisarcık’ta LGS öncesi koordinasyon toplantısı
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, hafta sonu gerçekleştirilecek Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavı öncesinde alınacak tedbirlerin değerlendirilmesi amacıyla koordinasyon kurulu toplantısı düzenlendi.
Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, ilgili kurum temsilcileriyle birlikte sınav sürecinin güvenli, sağlıklı ve sorunsuz şekilde yürütülmesi için yapılacak çalışmalar ele alındı. Toplantıda sınav güvenliği, ulaşım hizmetleri, sınav merkezlerinde sessiz ortamın sağlanması ve öğrenci odaklı hazırlıklar detaylı olarak değerlendirildi.
Kaymakam Atam, amaçlarının geleceğin teminatı olan öğrencilerin emeklerinin karşılığını en iyi şartlarda alabilmelerini sağlamak olduğunu belirtti.
Atam, sınava girecek tüm öğrencilere başarı dileklerini iletirken, sınav sürecinin ilçe genelinde huzur ve düzen içerisinde geçmesini temenni etti.
Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, ilgili kurum temsilcileriyle birlikte sınav sürecinin güvenli, sağlıklı ve sorunsuz şekilde yürütülmesi için yapılacak çalışmalar ele alındı. Toplantıda sınav güvenliği, ulaşım hizmetleri, sınav merkezlerinde sessiz ortamın sağlanması ve öğrenci odaklı hazırlıklar detaylı olarak değerlendirildi.
Kaymakam Atam, amaçlarının geleceğin teminatı olan öğrencilerin emeklerinin karşılığını en iyi şartlarda alabilmelerini sağlamak olduğunu belirtti.
Atam, sınava girecek tüm öğrencilere başarı dileklerini iletirken, sınav sürecinin ilçe genelinde huzur ve düzen içerisinde geçmesini temenni etti.
Kütahya HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
