Hisarcık’ta orman yangınlarının önlenmesine yönelik "Orman Benim" etkinliği

Yaşam (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 18.05.2026 - 17:30, Güncelleme: 18.05.2026 - 17:06 70+ kez okundu.
 

Hisarcık’ta orman yangınlarının önlenmesine yönelik "Orman Benim" etkinliği

Hisarcık’ta orman yangınlarının önlenmesine yönelik "Orman Benim" etkinliği

Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, orman yangınlarının önlenmesi ve çevre bilincinin artırılması amacıyla Hisarcık Orman İşletme Şefliği tarafından "Orman Benim" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi. Olası orman yangınlarının sayısını ve şiddetini azaltmak, yangınlara neden olabilecek yanıcı maddeleri temizlemek ve toplumda çevre duyarlılığını artırmak amacıyla eski Hisarcık-Simav yolu üzerindeki ormanlık alanda gerçekleştirilen etkinliğe; Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam, Hisarcık Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, Hisarcık MYO Müdürü Öğr. Gör. Burak Kavaslar, İlçe Emniyet Amiri Ayhan Istık, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Kaan Nayman, Hisarcık Orman İşletme Şef Vekili Bilal Acar, daire müdürleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve Hisarcık 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi öğrencileri katıldı. Etkinlik kapsamında öğrenciler ve protokol üyeleri ormanlık alanda çevre temizliği yaparak kampanyaya destek verdi. Etkinlikte katılımcılara Hisarcık Orman İşletme Şefliği tarafından kek ve meyve suyu ikram edildi.
Hisarcık’ta orman yangınlarının önlenmesine yönelik "Orman Benim" etkinliği
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, orman yangınlarının önlenmesi ve çevre bilincinin artırılması amacıyla Hisarcık Orman İşletme Şefliği tarafından "Orman Benim" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi.
Olası orman yangınlarının sayısını ve şiddetini azaltmak, yangınlara neden olabilecek yanıcı maddeleri temizlemek ve toplumda çevre duyarlılığını artırmak amacıyla eski Hisarcık-Simav yolu üzerindeki ormanlık alanda gerçekleştirilen etkinliğe; Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam, Hisarcık Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, Hisarcık MYO Müdürü Öğr. Gör. Burak Kavaslar, İlçe Emniyet Amiri Ayhan Istık, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Kaan Nayman, Hisarcık Orman İşletme Şef Vekili Bilal Acar, daire müdürleri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve Hisarcık 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi öğrencileri katıldı.
Etkinlik kapsamında öğrenciler ve protokol üyeleri ormanlık alanda çevre temizliği yaparak kampanyaya destek verdi.
Etkinlikte katılımcılara Hisarcık Orman İşletme Şefliği tarafından kek ve meyve suyu ikram edildi.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.