Hisarcık’ta özel öğrencilerinde katıldığı doğa yürüyüşü
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
13.05.2026 - 11:30, Güncelleme:
13.05.2026 - 11:20 66+ kez okundu.
Hisarcık’ta özel öğrencilerinde katıldığı doğa yürüyüşü
Hisarcık’ta özel öğrencilerinde katıldığı doğa yürüyüşü
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, Şehit Yüksel Arık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından "Ben Her Yerde Varım" projesi kapsamında Simav Gölcük Yaylası’nda doğa yürüyüşü ve piknik etkinliği düzenlendi.Özel öğrencilerin de katıldığı etkinlikte öğrenciler, göletiyle huzur veren, çam ağaçlarıyla ferah bir ortam sunan yaylada doğayla iç içe keyifli ve verimli bir gün geçirdi. Gerçekleştirilen doğa yürüyüşünün ardından düzenlenen piknik programında birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi.Etkinliğe öğretmen ve öğrencilerin yanı sıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kilitci ile Şube Müdürü Caner Tevfik Tekin de katıldı. Öğrenci, öğretmen ve idarecilerin aynı ortamda bir araya gelmesi; paylaşma, kaynaşma ve ortak değerler etrafında buluşmanın güzel bir örneği olarak değerlendirildi.Okul idaresi, etkinliğin gerçekleştirilmesine ulaşım desteği sağlayan Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş’a teşekkür etti.
Hisarcık’ta özel öğrencilerinde katıldığı doğa yürüyüşü
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, Şehit Yüksel Arık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından "Ben Her Yerde Varım" projesi kapsamında Simav Gölcük Yaylası’nda doğa yürüyüşü ve piknik etkinliği düzenlendi.
Özel öğrencilerin de katıldığı etkinlikte öğrenciler, göletiyle huzur veren, çam ağaçlarıyla ferah bir ortam sunan yaylada doğayla iç içe keyifli ve verimli bir gün geçirdi. Gerçekleştirilen doğa yürüyüşünün ardından düzenlenen piknik programında birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi.
Etkinliğe öğretmen ve öğrencilerin yanı sıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kilitci ile Şube Müdürü Caner Tevfik Tekin de katıldı. Öğrenci, öğretmen ve idarecilerin aynı ortamda bir araya gelmesi; paylaşma, kaynaşma ve ortak değerler etrafında buluşmanın güzel bir örneği olarak değerlendirildi.
Okul idaresi, etkinliğin gerçekleştirilmesine ulaşım desteği sağlayan Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş’a teşekkür etti.
Özel öğrencilerin de katıldığı etkinlikte öğrenciler, göletiyle huzur veren, çam ağaçlarıyla ferah bir ortam sunan yaylada doğayla iç içe keyifli ve verimli bir gün geçirdi. Gerçekleştirilen doğa yürüyüşünün ardından düzenlenen piknik programında birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi.
Etkinliğe öğretmen ve öğrencilerin yanı sıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kilitci ile Şube Müdürü Caner Tevfik Tekin de katıldı. Öğrenci, öğretmen ve idarecilerin aynı ortamda bir araya gelmesi; paylaşma, kaynaşma ve ortak değerler etrafında buluşmanın güzel bir örneği olarak değerlendirildi.
Okul idaresi, etkinliğin gerçekleştirilmesine ulaşım desteği sağlayan Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş’a teşekkür etti.
Kütahya HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
