Hüseyin Kağıt Sarıgöl’ü coşturdu
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
21.05.2026 - 07:00, Güncelleme:
21.05.2026 - 06:35 56+ kez okundu.
Hüseyin Kağıt Sarıgöl’ü coşturdu
Hüseyin Kağıt Sarıgöl’ü coşturdu
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde düzenlenen Gençlik ve Alışveriş Panayırı’nın final gecesinde sahne alan sanatçı Hüseyin Kağıt, sevilen şarkıları ve sahne performansıyla vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı. Meydanı dolduran yüzlerce kişi konser boyunca sanatçının şarkılarına hep bir ağızdan eşlik ederek doyasıya eğlendi.Kendine has yorumu ve hareketli sahne performansıyla büyük beğeni toplayan Hüseyin Kağıt, Sarıgöllülere müzik dolu anlar yaşatırken, panayır alanında renkli görüntüler oluştu.Konseri, Eşme Yeleğen Belediye Başkanı Ecevit Emir de takip ederek panayır coşkusunu vatandaşlarla birlikte paylaştı.Gecenin sonunda Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, sanatçı Hüseyin Kağıt’a sahnede çiçek takdim ederek teşekkür etti. Başkan Akdeniz, "Panayır coşkusuna ortak olan tüm hemşehrilerimize ve meydanı dolduran halkımıza teşekkür ediyorum." dedi.
Hüseyin Kağıt Sarıgöl’ü coşturdu
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde düzenlenen Gençlik ve Alışveriş Panayırı’nın final gecesinde sahne alan sanatçı Hüseyin Kağıt, sevilen şarkıları ve sahne performansıyla vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı. Meydanı dolduran yüzlerce kişi konser boyunca sanatçının şarkılarına hep bir ağızdan eşlik ederek doyasıya eğlendi.
Kendine has yorumu ve hareketli sahne performansıyla büyük beğeni toplayan Hüseyin Kağıt, Sarıgöllülere müzik dolu anlar yaşatırken, panayır alanında renkli görüntüler oluştu.
Konseri, Eşme Yeleğen Belediye Başkanı Ecevit Emir de takip ederek panayır coşkusunu vatandaşlarla birlikte paylaştı.
Gecenin sonunda Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, sanatçı Hüseyin Kağıt’a sahnede çiçek takdim ederek teşekkür etti. Başkan Akdeniz, "Panayır coşkusuna ortak olan tüm hemşehrilerimize ve meydanı dolduran halkımıza teşekkür ediyorum." dedi.
Kendine has yorumu ve hareketli sahne performansıyla büyük beğeni toplayan Hüseyin Kağıt, Sarıgöllülere müzik dolu anlar yaşatırken, panayır alanında renkli görüntüler oluştu.
Konseri, Eşme Yeleğen Belediye Başkanı Ecevit Emir de takip ederek panayır coşkusunu vatandaşlarla birlikte paylaştı.
Gecenin sonunda Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, sanatçı Hüseyin Kağıt’a sahnede çiçek takdim ederek teşekkür etti. Başkan Akdeniz, "Panayır coşkusuna ortak olan tüm hemşehrilerimize ve meydanı dolduran halkımıza teşekkür ediyorum." dedi.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
