Kaymakam Dalak’tan eğitime yakın takip
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
02.06.2026 - 22:00, Güncelleme:
02.06.2026 - 21:37 57 kez okundu.
Kaymakam Dalak’tan eğitime yakın takip
Kaymakam Dalak’tan eğitime yakın takip
Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak ile birlikte Sarıgöl Hayriye Ertürk Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek okul idaresi ve öğretmenlerle bir araya geldi. Ziyarette eğitim-öğretim faaliyetleri ve okulun genel durumu değerlendirildi.Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak’ın katıldığı ziyarette okul yönetimi ve öğretmenlerle toplantı gerçekleştirildi. Toplantıda eğitim-öğretim süreçleri, okulda yürütülen çalışmalar ve öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alındı.Kaymakam Halil Dalak, eğitim kalitesinin yükseltilmesi adına öğretmenlerin özverili çalışmalarının önemine dikkat çekerek, öğrencilere daha iyi imkanlar sunulması için kurumlar arası iş birliğinin sürdürüleceğini ifade etti.Ziyaret sonunda okul idarecileri ve öğretmenlerle görüş alışverişinde bulunularak yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alındı.
Kaymakam Dalak’tan eğitime yakın takip
Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak ile birlikte Sarıgöl Hayriye Ertürk Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek okul idaresi ve öğretmenlerle bir araya geldi. Ziyarette eğitim-öğretim faaliyetleri ve okulun genel durumu değerlendirildi.
Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak’ın katıldığı ziyarette okul yönetimi ve öğretmenlerle toplantı gerçekleştirildi. Toplantıda eğitim-öğretim süreçleri, okulda yürütülen çalışmalar ve öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alındı.
Kaymakam Halil Dalak, eğitim kalitesinin yükseltilmesi adına öğretmenlerin özverili çalışmalarının önemine dikkat çekerek, öğrencilere daha iyi imkanlar sunulması için kurumlar arası iş birliğinin sürdürüleceğini ifade etti.
Ziyaret sonunda okul idarecileri ve öğretmenlerle görüş alışverişinde bulunularak yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alındı.
Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak’ın katıldığı ziyarette okul yönetimi ve öğretmenlerle toplantı gerçekleştirildi. Toplantıda eğitim-öğretim süreçleri, okulda yürütülen çalışmalar ve öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alındı.
Kaymakam Halil Dalak, eğitim kalitesinin yükseltilmesi adına öğretmenlerin özverili çalışmalarının önemine dikkat çekerek, öğrencilere daha iyi imkanlar sunulması için kurumlar arası iş birliğinin sürdürüleceğini ifade etti.
Ziyaret sonunda okul idarecileri ve öğretmenlerle görüş alışverişinde bulunularak yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alındı.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
