Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi’nde sona gelindi
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
04.06.2026 - 10:31, Güncelleme:
04.06.2026 - 10:03 59 kez okundu.
Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi’nde sona gelindi
Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi’nde sona gelindi
Aydın’ın Köşk ilçesinde yapımı tamamlanan Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi açılacağı günü bekliyor.
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu, Köşk’te yapımı ve tefrişat çalışmaları tamamlanan Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi Müdürlüğü’nde incelemelerde bulundu. Yakın zamanda Aydın’a kazandırılacak olan merkezde ofisler, ortak kullanım alanları ve yaşam alanlarında gerçekleştirilen çalışmaları yerinde değerlendiren Türkoğlu, yürütülen süreç hakkında idareci ve personellerden bilgi aldı.
Türkoğlu, "Engelli bireylerin yaşam kalitesini artıracak, sosyal hayata katılımlarını destekleyecek ve modern hizmet anlayışıyla faaliyet gösterecek olan merkezin ilimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi’nde sona gelindi
Aydın’ın Köşk ilçesinde yapımı tamamlanan Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi açılacağı günü bekliyor.
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu, Köşk’te yapımı ve tefrişat çalışmaları tamamlanan Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi Müdürlüğü’nde incelemelerde bulundu. Yakın zamanda Aydın’a kazandırılacak olan merkezde ofisler, ortak kullanım alanları ve yaşam alanlarında gerçekleştirilen çalışmaları yerinde değerlendiren Türkoğlu, yürütülen süreç hakkında idareci ve personellerden bilgi aldı.
Türkoğlu, "Engelli bireylerin yaşam kalitesini artıracak, sosyal hayata katılımlarını destekleyecek ve modern hizmet anlayışıyla faaliyet gösterecek olan merkezin ilimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü İlkay Türkoğlu, Köşk’te yapımı ve tefrişat çalışmaları tamamlanan Köşk Engelsiz Yaşam ve Gelişim Merkezi Müdürlüğü’nde incelemelerde bulundu. Yakın zamanda Aydın’a kazandırılacak olan merkezde ofisler, ortak kullanım alanları ve yaşam alanlarında gerçekleştirilen çalışmaları yerinde değerlendiren Türkoğlu, yürütülen süreç hakkında idareci ve personellerden bilgi aldı.
Türkoğlu, "Engelli bireylerin yaşam kalitesini artıracak, sosyal hayata katılımlarını destekleyecek ve modern hizmet anlayışıyla faaliyet gösterecek olan merkezin ilimize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
