Köyceğiz’de yağışlar ot verimini artırdı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
04.06.2026 - 11:30, Güncelleme:
04.06.2026 - 11:26 45 kez okundu.
Köyceğiz’de yağışlar ot verimini artırdı
Köyceğiz’de yağışlar ot verimini artırdı
Muğla’nın Köyceğiz ilçesinde yağışların bol olması ot verimini artırdı.Bu yıl Mayıs ayının son haftasına kadar yağmur ara ara yağmaya devam etti. İlkbahar mevsimi bol yağışlı geçti. Yağışın bol olması çiftçileri sevindirdi. Sebze ve meyvelerde uzun süre sulama ihtiyacı duyulmadı. Bu da sulama masrafını azalttı. Ayrıca yağışların bol olması hayvan yetiştiricilerini de memnun etti. Yağışlar nedeniyle ot veriminin artması hayvan yetiştiricilerine katkı sağladı. Hayvan yetiştiricileri otları biçerek balya yaptırıp depolarını doldurdu. Bazı küçükbaş hayvan yetiştiricileri ise sürülerini doğada otlatmayı tercih etti. Hayvan yetiştiricisi Halil Işıldak bu sene ot veriminin bol olduğunu belirterek; "Hayvanlarımı doğada otlatmaya çıkardım. Otun çok olması nedeniyle hayvanlarım bayram ediyor. Geçen sene kuraklık yaşadık. Hayvanlarımızı besleme konusunda sıkıntı yaşadık. Bu sene memnunuz" dedi.
Köyceğiz’de yağışlar ot verimini artırdı
Muğla’nın Köyceğiz ilçesinde yağışların bol olması ot verimini artırdı.
Bu yıl Mayıs ayının son haftasına kadar yağmur ara ara yağmaya devam etti. İlkbahar mevsimi bol yağışlı geçti. Yağışın bol olması çiftçileri sevindirdi. Sebze ve meyvelerde uzun süre sulama ihtiyacı duyulmadı. Bu da sulama masrafını azalttı. Ayrıca yağışların bol olması hayvan yetiştiricilerini de memnun etti. Yağışlar nedeniyle ot veriminin artması hayvan yetiştiricilerine katkı sağladı. Hayvan yetiştiricileri otları biçerek balya yaptırıp depolarını doldurdu. Bazı küçükbaş hayvan yetiştiricileri ise sürülerini doğada otlatmayı tercih etti. Hayvan yetiştiricisi Halil Işıldak bu sene ot veriminin bol olduğunu belirterek; "Hayvanlarımı doğada otlatmaya çıkardım. Otun çok olması nedeniyle hayvanlarım bayram ediyor. Geçen sene kuraklık yaşadık. Hayvanlarımızı besleme konusunda sıkıntı yaşadık. Bu sene memnunuz" dedi.
Bu yıl Mayıs ayının son haftasına kadar yağmur ara ara yağmaya devam etti. İlkbahar mevsimi bol yağışlı geçti. Yağışın bol olması çiftçileri sevindirdi. Sebze ve meyvelerde uzun süre sulama ihtiyacı duyulmadı. Bu da sulama masrafını azalttı. Ayrıca yağışların bol olması hayvan yetiştiricilerini de memnun etti. Yağışlar nedeniyle ot veriminin artması hayvan yetiştiricilerine katkı sağladı. Hayvan yetiştiricileri otları biçerek balya yaptırıp depolarını doldurdu. Bazı küçükbaş hayvan yetiştiricileri ise sürülerini doğada otlatmayı tercih etti. Hayvan yetiştiricisi Halil Işıldak bu sene ot veriminin bol olduğunu belirterek; "Hayvanlarımı doğada otlatmaya çıkardım. Otun çok olması nedeniyle hayvanlarım bayram ediyor. Geçen sene kuraklık yaşadık. Hayvanlarımızı besleme konusunda sıkıntı yaşadık. Bu sene memnunuz" dedi.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
