Kula’da 19 Mayıs coşkusu başladı
Kültür-Sanat
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
15.05.2026 - 18:30, Güncelleme:
15.05.2026 - 18:07 83+ kez okundu.
Kula’da 19 Mayıs coşkusu başladı
Kula’da 19 Mayıs coşkusu başladı
Manisa’nın Kula ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları, çelenk sunma programı ile başladı. Hafta kutlamaları çerçevesinde 19 Mayıs gününe kadar çeşitli kategorilerde etkinlikler düzenlenecek.Kula’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107.yılı kutlamaları, kortej yürüyüşü ve çelenk sunma programı ile başladı. Hafta boyunca düzenlenecek programların ilk gününde, Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ufuk Özlem tarafından çelenk sunuldu. Çelenk töreninin ardından alanda kurulan spor ve eğlence parkurlarında öğrenciler ve vatandaşlar keyifli anlar yaşadı.Öte yandan düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama etkinlikleri 19 Mayıs Salı gününe kadar düzenlenecek çeşitli etkinlikler ile devam edecek.
Kula’da 19 Mayıs coşkusu başladı
Manisa’nın Kula ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları, çelenk sunma programı ile başladı. Hafta kutlamaları çerçevesinde 19 Mayıs gününe kadar çeşitli kategorilerde etkinlikler düzenlenecek.
Kula’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107.yılı kutlamaları, kortej yürüyüşü ve çelenk sunma programı ile başladı. Hafta boyunca düzenlenecek programların ilk gününde, Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ufuk Özlem tarafından çelenk sunuldu. Çelenk töreninin ardından alanda kurulan spor ve eğlence parkurlarında öğrenciler ve vatandaşlar keyifli anlar yaşadı.
Öte yandan düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama etkinlikleri 19 Mayıs Salı gününe kadar düzenlenecek çeşitli etkinlikler ile devam edecek.
Kula’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107.yılı kutlamaları, kortej yürüyüşü ve çelenk sunma programı ile başladı. Hafta boyunca düzenlenecek programların ilk gününde, Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ufuk Özlem tarafından çelenk sunuldu. Çelenk töreninin ardından alanda kurulan spor ve eğlence parkurlarında öğrenciler ve vatandaşlar keyifli anlar yaşadı.
Öte yandan düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama etkinlikleri 19 Mayıs Salı gününe kadar düzenlenecek çeşitli etkinlikler ile devam edecek.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
