Kuşadası’nda öğrencilerin eserleri sergilendi

Kültür-Sanat (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 15:30, Güncelleme: 19.05.2026 - 15:10 73+ kez okundu.
 

Kuşadası’nda öğrencilerin eserleri sergilendi

Kuşadası’nda öğrencilerin eserleri sergilendi

Kuşadası’nda ortaokul öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı 70 eser ve 100 maketten oluşan karma sergi 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında açıldı. Aydın’ın Kuşadası ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Pakize Kamil Çağlayan Ortaokulu öğrencilerinin hazırladığı karma serginin açılışı gerçekleştirildi. İbramaki Sanat Galerisi’nde düzenlenen serginin açılışı, sabah saatlerinde Atatürk Anıtı’nda yapılan resmi törenin ardından gerçekleştirildi. Açılışa Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, Kuşadası Belediye Başkan Vekili Tahsin Demirtaş, ilçe protokolü, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Açılışın ardından protokol üyeleri sergiyi gezip öğrencilerden eserler hakkında bilgi aldı. Yıl boyunca hazırlanan 70 eser ile 100 maket tasarımın yer aldığı sergide, aralarında özel eğitim sınıfı öğrencilerinin de bulunduğu yaklaşık 100 öğrencinin çalışmaları beğeniye sunuldu. Sergi, hem protokol üyeleri hem de vatandaşlar tarafından yoğun ilgi gördü.
Kuşadası’nda öğrencilerin eserleri sergilendi
Kuşadası’nda ortaokul öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı 70 eser ve 100 maketten oluşan karma sergi 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında açıldı.
Aydın’ın Kuşadası ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Pakize Kamil Çağlayan Ortaokulu öğrencilerinin hazırladığı karma serginin açılışı gerçekleştirildi. İbramaki Sanat Galerisi’nde düzenlenen serginin açılışı, sabah saatlerinde Atatürk Anıtı’nda yapılan resmi törenin ardından gerçekleştirildi. Açılışa Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, Kuşadası Belediye Başkan Vekili Tahsin Demirtaş, ilçe protokolü, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Açılışın ardından protokol üyeleri sergiyi gezip öğrencilerden eserler hakkında bilgi aldı. Yıl boyunca hazırlanan 70 eser ile 100 maket tasarımın yer aldığı sergide, aralarında özel eğitim sınıfı öğrencilerinin de bulunduğu yaklaşık 100 öğrencinin çalışmaları beğeniye sunuldu. Sergi, hem protokol üyeleri hem de vatandaşlar tarafından yoğun ilgi gördü.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.