Kütahyalı sporculardan Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda başarı

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 09.06.2026 - 09:30, Güncelleme: 09.06.2026 - 09:26 41 kez okundu.
 

Kütahyalı sporculardan Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda başarı

Kütahyalı sporculardan Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda başarı

Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Sakarya’da düzenlenen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda Kütahyalı sporcuların elde ettiği önemli derecelerle gurur yaşadı.Gerçekleştirilen organizasyonda Kütahya’yı temsil eden sporcular, gösterdikleri başarılı performanslarla madalya kürsüsüne çıkmayı başardı. 60 kilogram kategorisinde mücadele eden Ahmet Erdem Ay, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi olarak büyük bir başarıya imza attı. 70 kilogram kategorisinde tatamiye çıkan Zeynep Çerez ise üstün mücadelesi sonucunda Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı. Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporcuların elde ettiği derecelerin il sporuna önemli katkı sağladığı belirtilirken, başarıda emeği bulunan antrenörler ve kulüp yönetimi de tebrik edildi. Sakarya’da gerçekleştirilen şampiyonada elde edilen sonuçlar, Kütahya’nın mücadele sporlarındaki yükselişini bir kez daha ortaya koydu. Disiplinli çalışmaları ve örnek mücadeleleriyle dikkat çeken sporcular, hem Kütahya’yı hem de kulüplerini başarıyla temsil etti.
Kütahyalı sporculardan Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda başarı
Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Sakarya’da düzenlenen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda Kütahyalı sporcuların elde ettiği önemli derecelerle gurur yaşadı.
Gerçekleştirilen organizasyonda Kütahya’yı temsil eden sporcular, gösterdikleri başarılı performanslarla madalya kürsüsüne çıkmayı başardı. 60 kilogram kategorisinde mücadele eden Ahmet Erdem Ay, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi olarak büyük bir başarıya imza attı. 70 kilogram kategorisinde tatamiye çıkan Zeynep Çerez ise üstün mücadelesi sonucunda Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı. Kütahya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporcuların elde ettiği derecelerin il sporuna önemli katkı sağladığı belirtilirken, başarıda emeği bulunan antrenörler ve kulüp yönetimi de tebrik edildi. Sakarya’da gerçekleştirilen şampiyonada elde edilen sonuçlar, Kütahya’nın mücadele sporlarındaki yükselişini bir kez daha ortaya koydu. Disiplinli çalışmaları ve örnek mücadeleleriyle dikkat çeken sporcular, hem Kütahya’yı hem de kulüplerini başarıyla temsil etti.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.