KUTO’dan 19 Mayıs’a güçlü katılım
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 18:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 17:59 65+ kez okundu.
KUTO’dan 19 Mayıs’a güçlü katılım
KUTO’dan 19 Mayıs’a güçlü katılım
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Kuşadası’nda büyük bir coşku ve gururla kutlandı.Düzenlenen çelenk töreni ve kutlama programına Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Meclis Başkanı Bülent İlbahar, Meclis Üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri, Komite Üyeleri ve Kadın Girişimciler Kurulu Üyeleri toplu olarak katılım sağladı.Atatürk Heykeli Tören Alanı’nda gerçekleştirilen programda, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı günün heyecanı hep birlikte yaşandı. Gençlerin hazırladığı gösteriler ve yoğun katılım, bayramın coşkusunu Kuşadası’nda hissettirdi.Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, "19 Mayıs’ın sadece bir bayram değil, aynı zamanda bağımsızlık ve milli mücadelenin simgesi olduğunu belirterek "başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kahramanlarımızı saygı ve minnetle anıyoruz." diyerek, tüm gençliğin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını bir kez daha kutladı.
KUTO’dan 19 Mayıs’a güçlü katılım
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Kuşadası’nda büyük bir coşku ve gururla kutlandı.
Düzenlenen çelenk töreni ve kutlama programına Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Meclis Başkanı Bülent İlbahar, Meclis Üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri, Komite Üyeleri ve Kadın Girişimciler Kurulu Üyeleri toplu olarak katılım sağladı.
Atatürk Heykeli Tören Alanı’nda gerçekleştirilen programda, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı günün heyecanı hep birlikte yaşandı. Gençlerin hazırladığı gösteriler ve yoğun katılım, bayramın coşkusunu Kuşadası’nda hissettirdi.
Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, "19 Mayıs’ın sadece bir bayram değil, aynı zamanda bağımsızlık ve milli mücadelenin simgesi olduğunu belirterek "başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kahramanlarımızı saygı ve minnetle anıyoruz." diyerek, tüm gençliğin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını bir kez daha kutladı.
Düzenlenen çelenk töreni ve kutlama programına Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Meclis Başkanı Bülent İlbahar, Meclis Üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri, Komite Üyeleri ve Kadın Girişimciler Kurulu Üyeleri toplu olarak katılım sağladı.
Atatürk Heykeli Tören Alanı’nda gerçekleştirilen programda, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği bu anlamlı günün heyecanı hep birlikte yaşandı. Gençlerin hazırladığı gösteriler ve yoğun katılım, bayramın coşkusunu Kuşadası’nda hissettirdi.
Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, "19 Mayıs’ın sadece bir bayram değil, aynı zamanda bağımsızlık ve milli mücadelenin simgesi olduğunu belirterek "başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kahramanlarımızı saygı ve minnetle anıyoruz." diyerek, tüm gençliğin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını bir kez daha kutladı.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
