Manisa Büyükşehir yönetimi personelle bayramlaştı
Siyaset
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
24.05.2026 - 15:30, Güncelleme:
24.05.2026 - 15:25 54+ kez okundu.
Manisa Büyükşehir yönetimi personelle bayramlaştı
Manisa Büyükşehir yönetimi personelle bayramlaştı
Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, Kurban Bayramı vesilesiyle belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı. Ziyaret programında Genel Sekreter Deste’ye; Genel Sekreter Yardımcıları Ata Temiz, Erk Kayabaş, Pınar Mine Hacıalibeyoğlu ve Ulaş Aydın da eşlik etti.Bayramlaşma programı, Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binasındaki daire başkanlıkları ve idari personelin ziyaretiyle başladı. Çalışanların bayramını kutlayan üst yönetim, ardından saha birimlerine geçti. Ziyaretler sırasıyla MASKİ Genel Müdürlüğü, Kırtık Şantiyesi, Gasilhane ve İlaçlama Birimleri ile Makine İkmal Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı personeliyle devam etti.Ziyaretler sırasında çalışanlara hitap eden Genel Sekreter Burak Deste, birlik ve beraberlik mesajı vererek, "Bayramınız kutlu olsun. Bu özel günlerin hepinize sağlık, huzur, neşe ve muhabbet getirmesini; ailenizle birlikte güzel vakit geçirmenizi diliyorum. Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Bey’in de sizlere çok selamı ve sevgisi var. Hepinize iyi bayramlar" ifadelerini kullandı.
Manisa Büyükşehir yönetimi personelle bayramlaştı
Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, Kurban Bayramı vesilesiyle belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı. Ziyaret programında Genel Sekreter Deste’ye; Genel Sekreter Yardımcıları Ata Temiz, Erk Kayabaş, Pınar Mine Hacıalibeyoğlu ve Ulaş Aydın da eşlik etti.
Bayramlaşma programı, Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binasındaki daire başkanlıkları ve idari personelin ziyaretiyle başladı. Çalışanların bayramını kutlayan üst yönetim, ardından saha birimlerine geçti. Ziyaretler sırasıyla MASKİ Genel Müdürlüğü, Kırtık Şantiyesi, Gasilhane ve İlaçlama Birimleri ile Makine İkmal Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı personeliyle devam etti.
Ziyaretler sırasında çalışanlara hitap eden Genel Sekreter Burak Deste, birlik ve beraberlik mesajı vererek, "Bayramınız kutlu olsun. Bu özel günlerin hepinize sağlık, huzur, neşe ve muhabbet getirmesini; ailenizle birlikte güzel vakit geçirmenizi diliyorum. Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Bey’in de sizlere çok selamı ve sevgisi var. Hepinize iyi bayramlar" ifadelerini kullandı.
Bayramlaşma programı, Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binasındaki daire başkanlıkları ve idari personelin ziyaretiyle başladı. Çalışanların bayramını kutlayan üst yönetim, ardından saha birimlerine geçti. Ziyaretler sırasıyla MASKİ Genel Müdürlüğü, Kırtık Şantiyesi, Gasilhane ve İlaçlama Birimleri ile Makine İkmal Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı personeliyle devam etti.
Ziyaretler sırasında çalışanlara hitap eden Genel Sekreter Burak Deste, birlik ve beraberlik mesajı vererek, "Bayramınız kutlu olsun. Bu özel günlerin hepinize sağlık, huzur, neşe ve muhabbet getirmesini; ailenizle birlikte güzel vakit geçirmenizi diliyorum. Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Bey’in de sizlere çok selamı ve sevgisi var. Hepinize iyi bayramlar" ifadelerini kullandı.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
