Menteşe Anadolu Lisesi’nde 3. Geleneksel Veda Yürüyüşü gerçekleşti

Eğitim (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 04.06.2026 - 16:30, Güncelleme: 04.06.2026 - 16:02 56 kez okundu.
 

Menteşe Anadolu Lisesi’nde 3. Geleneksel Veda Yürüyüşü gerçekleşti

Menteşe Anadolu Lisesi’nde 3. Geleneksel Veda Yürüyüşü gerçekleşti

Muğla’nın Menteşe ilçesinde Menteşe Anadolu Lisesi tarafından bu yıl 3’üncüsü düzenlenen "Veda Yürüyüşü", mezun öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, gelenekselleşen veda etkinliği kapsamında okul bahçesinden bayraklar, meşaleler ve marşlar eşliğinde yürüyüş gerçekleştirdi. 12. sınıf öğrencileri düzenlenen yürüyüşte coşkulu anlar yaşandı. Yürüyüşün ardından öğrenciler, Muğla’nın Cumhuriyet Meydanı’nda bir araya gelerek çelenk bıraktı. Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti. Törende konuşan Menteşe Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nerdem Özcan, mezun olan öğrencilerin Atatürk ilke ve inkılaplarının yılmaz bekçileri olarak yetiştiğini belirtti. Özcan konuşmasında, "Türk gençliği olarak, Atatürk ilke ve inkılaplarının ve Cumhuriyet’in yılmaz bekçileri olacaksınız. Cumhuriyet’in aydınlık yarınlarını inşa edecek nesiller olarak durmadan, yılmadan, yorulmadan yürüyeceksiniz. Menteşe Anadolu Lisesi olarak üçüncüsünü gerçekleştirdiğimiz veda yürüyüşüyle Atamızın huzurunda olmaktan büyük gurur ve onur duyuyoruz" ifadelerini kullandı. Program, konuşmaların ardından sona erdi.
Menteşe Anadolu Lisesi’nde 3. Geleneksel Veda Yürüyüşü gerçekleşti
Muğla’nın Menteşe ilçesinde Menteşe Anadolu Lisesi tarafından bu yıl 3’üncüsü düzenlenen "Veda Yürüyüşü", mezun öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi.

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, gelenekselleşen veda etkinliği kapsamında okul bahçesinden bayraklar, meşaleler ve marşlar eşliğinde yürüyüş gerçekleştirdi. 12. sınıf öğrencileri düzenlenen yürüyüşte coşkulu anlar yaşandı.

Yürüyüşün ardından öğrenciler, Muğla’nın Cumhuriyet Meydanı’nda bir araya gelerek çelenk bıraktı. Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.

Törende konuşan Menteşe Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nerdem Özcan, mezun olan öğrencilerin Atatürk ilke ve inkılaplarının yılmaz bekçileri olarak yetiştiğini belirtti.

Özcan konuşmasında, "Türk gençliği olarak, Atatürk ilke ve inkılaplarının ve Cumhuriyet’in yılmaz bekçileri olacaksınız. Cumhuriyet’in aydınlık yarınlarını inşa edecek nesiller olarak durmadan, yılmadan, yorulmadan yürüyeceksiniz. Menteşe Anadolu Lisesi olarak üçüncüsünü gerçekleştirdiğimiz veda yürüyüşüyle Atamızın huzurunda olmaktan büyük gurur ve onur duyuyoruz" ifadelerini kullandı.

Program, konuşmaların ardından sona erdi.

Muğla HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.