Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
07.06.2026 - 17:30, Güncelleme:
07.06.2026 - 17:16 53 kez okundu.
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı ve idari ekip tarafından düzenlenen 5. Geleneksel Motivasyon Gecesi, bu yıl ‘Beyaz Gece’ konseptiyle gerçekleştirildi. Tüm katılımcılar geceye beyaz kıyafetlerle katılım sağladı.Program kapsamında ilk olarak Akyaka Azmak’ta tekne turu düzenlenirken, ardından Azmak kenarında akşam yemeği gerçekleştirildi. Çalışanlar, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek bir arada vakit geçirme ve kurum içi dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.Gecede konuşan Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, Menteşe Devlet Hastanesi’nin büyük bir aile olduğunu vurgulayarak, sağlık hizmetlerinin ekip çalışması, fedakârlık ve özveriyle yürütüldüğünü ifade etti. Hastanenin elde ettiği başarılarda tüm çalışanların emeği bulunduğunu belirten Başhekim Balı, gösterdikleri gayret ve özveri için çalışanlar nedeniyle tüm personele teşekkür etti.
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 5. geleneksel motivasyon gecesi
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı ve idari ekip tarafından düzenlenen 5. Geleneksel Motivasyon Gecesi, bu yıl ‘Beyaz Gece’ konseptiyle gerçekleştirildi. Tüm katılımcılar geceye beyaz kıyafetlerle katılım sağladı.
Program kapsamında ilk olarak Akyaka Azmak’ta tekne turu düzenlenirken, ardından Azmak kenarında akşam yemeği gerçekleştirildi. Çalışanlar, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek bir arada vakit geçirme ve kurum içi dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.
Gecede konuşan Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, Menteşe Devlet Hastanesi’nin büyük bir aile olduğunu vurgulayarak, sağlık hizmetlerinin ekip çalışması, fedakârlık ve özveriyle yürütüldüğünü ifade etti. Hastanenin elde ettiği başarılarda tüm çalışanların emeği bulunduğunu belirten Başhekim Balı, gösterdikleri gayret ve özveri için çalışanlar nedeniyle tüm personele teşekkür etti.
Program kapsamında ilk olarak Akyaka Azmak’ta tekne turu düzenlenirken, ardından Azmak kenarında akşam yemeği gerçekleştirildi. Çalışanlar, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek bir arada vakit geçirme ve kurum içi dayanışmayı güçlendirme fırsatı buldu.
Gecede konuşan Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, Menteşe Devlet Hastanesi’nin büyük bir aile olduğunu vurgulayarak, sağlık hizmetlerinin ekip çalışması, fedakârlık ve özveriyle yürütüldüğünü ifade etti. Hastanenin elde ettiği başarılarda tüm çalışanların emeği bulunduğunu belirten Başhekim Balı, gösterdikleri gayret ve özveri için çalışanlar nedeniyle tüm personele teşekkür etti.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
