Menteşe’de 1 ton kireç dağıtıldı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
05.06.2026 - 18:00, Güncelleme:
05.06.2026 - 17:32 56 kez okundu.
Menteşe’de 1 ton kireç dağıtıldı
Menteşe’de 1 ton kireç dağıtıldı
Menteşe Belediyesi, doğa koruma bilinci oluşturmak ve geri dönüşümün önemini vurgulamak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü nedeniyle Saburhane Meydanında başlayan ve Kızıldağ Mesire Alanında devam eden çok yönlü etkinlikler düzenledi. Etkinlikler kapsamında 1 ton kireç dağıtımı yapıldı.Çevre farkındalığı videosu ile açılışı yapılan etkinlikte konuşan Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras çocuklarla interaktif bir diyalog kurarak Atatürk’ün Yalovadaki çınar ağacını kesmemek için köşkün yerini değiştirdiği tarihi hikâyeyi anlattı ve Atatürk’ün doğa ve çevre hassasiyetini vurguladı.Başkan Köksal Aras, "Çevre, doğadır, ormanlardır, tüm yaşam alanlarımızdır. Temiz hava solumak sağlığımız için hayati önemdedir. Maalesef çevremiz günden güne kirleniyor. Hepimize düşen görev çevremizi korumaktır. Sizler çevre gönüllülerisiniz, yerlere çöp atmamalı, atanları uyarmalıyız. Plastik, kağıt, pil, cam ve atık yağ gibi maddeleri ayrıştırarak atmalıyız. Ağaç dikmek de çok önemlidir. Bu yaz hep birlikte ağaçlandırma etkinliği yapalım" dedi.Hafta boyunca toplam 30 ton kireç dağıtılacakBaşkan Köksal Aras’ın konuşmasının ardından çevre projelerine katılan okulların müdürlerine teşekkür belgesi verildi ve Agora Tiyatro Grubu’nun hazırladığı tiyatro oyunu sahnelendi.Etkinlik çerçevesinde Menteşe Belediyesi tarafından 1 ton kireç dağıtıldı. Etkinliğe katılan öğrencilere satranç takımı, akıl oyunları ve geri dönüşüm malzemesinden üretilen çevre dostu kalemler hediye edildi.Etkinlikler, Kızıldağ Mesire Alanında gerçekleştirilen çevre temizliği ile devam etti. Çocukların yoğun katılımıyla yapılan temizlik faaliyetinde, gençlere çevre bilinci ve doğa sevgisi konusunda farkındalık kazandırıldı.
Menteşe’de 1 ton kireç dağıtıldı
Menteşe Belediyesi, doğa koruma bilinci oluşturmak ve geri dönüşümün önemini vurgulamak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü nedeniyle Saburhane Meydanında başlayan ve Kızıldağ Mesire Alanında devam eden çok yönlü etkinlikler düzenledi. Etkinlikler kapsamında 1 ton kireç dağıtımı yapıldı.
Çevre farkındalığı videosu ile açılışı yapılan etkinlikte konuşan Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras çocuklarla interaktif bir diyalog kurarak Atatürk’ün Yalovadaki çınar ağacını kesmemek için köşkün yerini değiştirdiği tarihi hikâyeyi anlattı ve Atatürk’ün doğa ve çevre hassasiyetini vurguladı.
Başkan Köksal Aras, "Çevre, doğadır, ormanlardır, tüm yaşam alanlarımızdır. Temiz hava solumak sağlığımız için hayati önemdedir. Maalesef çevremiz günden güne kirleniyor. Hepimize düşen görev çevremizi korumaktır. Sizler çevre gönüllülerisiniz, yerlere çöp atmamalı, atanları uyarmalıyız. Plastik, kağıt, pil, cam ve atık yağ gibi maddeleri ayrıştırarak atmalıyız. Ağaç dikmek de çok önemlidir. Bu yaz hep birlikte ağaçlandırma etkinliği yapalım" dedi.
Hafta boyunca toplam 30 ton kireç dağıtılacak
Başkan Köksal Aras’ın konuşmasının ardından çevre projelerine katılan okulların müdürlerine teşekkür belgesi verildi ve Agora Tiyatro Grubu’nun hazırladığı tiyatro oyunu sahnelendi.
Etkinlik çerçevesinde Menteşe Belediyesi tarafından 1 ton kireç dağıtıldı. Etkinliğe katılan öğrencilere satranç takımı, akıl oyunları ve geri dönüşüm malzemesinden üretilen çevre dostu kalemler hediye edildi.
Etkinlikler, Kızıldağ Mesire Alanında gerçekleştirilen çevre temizliği ile devam etti. Çocukların yoğun katılımıyla yapılan temizlik faaliyetinde, gençlere çevre bilinci ve doğa sevgisi konusunda farkındalık kazandırıldı.
Çevre farkındalığı videosu ile açılışı yapılan etkinlikte konuşan Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras çocuklarla interaktif bir diyalog kurarak Atatürk’ün Yalovadaki çınar ağacını kesmemek için köşkün yerini değiştirdiği tarihi hikâyeyi anlattı ve Atatürk’ün doğa ve çevre hassasiyetini vurguladı.
Başkan Köksal Aras, "Çevre, doğadır, ormanlardır, tüm yaşam alanlarımızdır. Temiz hava solumak sağlığımız için hayati önemdedir. Maalesef çevremiz günden güne kirleniyor. Hepimize düşen görev çevremizi korumaktır. Sizler çevre gönüllülerisiniz, yerlere çöp atmamalı, atanları uyarmalıyız. Plastik, kağıt, pil, cam ve atık yağ gibi maddeleri ayrıştırarak atmalıyız. Ağaç dikmek de çok önemlidir. Bu yaz hep birlikte ağaçlandırma etkinliği yapalım" dedi.
Hafta boyunca toplam 30 ton kireç dağıtılacak
Başkan Köksal Aras’ın konuşmasının ardından çevre projelerine katılan okulların müdürlerine teşekkür belgesi verildi ve Agora Tiyatro Grubu’nun hazırladığı tiyatro oyunu sahnelendi.
Etkinlik çerçevesinde Menteşe Belediyesi tarafından 1 ton kireç dağıtıldı. Etkinliğe katılan öğrencilere satranç takımı, akıl oyunları ve geri dönüşüm malzemesinden üretilen çevre dostu kalemler hediye edildi.
Etkinlikler, Kızıldağ Mesire Alanında gerçekleştirilen çevre temizliği ile devam etti. Çocukların yoğun katılımıyla yapılan temizlik faaliyetinde, gençlere çevre bilinci ve doğa sevgisi konusunda farkındalık kazandırıldı.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
