Meydanda spor ve müzik coşkusu
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
17.05.2026 - 10:30, Güncelleme:
17.05.2026 - 09:38 66+ kez okundu.
Meydanda spor ve müzik coşkusu
Meydanda spor ve müzik coşkusu
Sarıgöl’de düzenlenen müzikli spor etkinliği vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen organizasyonda Sarıgöllüler hem spor yaptı hem de müzik eşliğinde keyifli anlar yaşadı.Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde düzenlenen müzikli spor etkinliği vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Sarıgöl Gençlik ve Alışveriş Panayırı kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte coşku dolu anlar yaşandı.Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Sarıgöl Belediyesi’nin ortaklaşa düzenlediği etkinlikte vatandaşlar müzik eşliğinde spor yaparak eğlenceli bir akşam geçirdi. Meydanı dolduran Sarıgöllüler, hareketli müzikler eşliğinde doyasıya spor yapmanın keyfini yaşadı.Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, etkinliğe katkı sağlayanlara teşekkür ederek, "Etkinliğimize enerjileriyle renk katan Hüseyin Ayaz, Hasan Kılınçer ve Gizem Çokberkit’e yaşattıkları güzel anlar için teşekkür ediyorum. Ayrıca organizasyonda emeği geçen herkese ve katılım sağlayan tüm vatandaşlarımıza da teşekkür ediyorum." dedi.Vatandaşlar ise Sarıgöl’de ilk kez böyle bir etkinliğin düzenlendiğini belirterek organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Meydanda spor ve müzik coşkusu
Sarıgöl’de düzenlenen müzikli spor etkinliği vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen organizasyonda Sarıgöllüler hem spor yaptı hem de müzik eşliğinde keyifli anlar yaşadı.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde düzenlenen müzikli spor etkinliği vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Sarıgöl Gençlik ve Alışveriş Panayırı kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte coşku dolu anlar yaşandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Sarıgöl Belediyesi’nin ortaklaşa düzenlediği etkinlikte vatandaşlar müzik eşliğinde spor yaparak eğlenceli bir akşam geçirdi. Meydanı dolduran Sarıgöllüler, hareketli müzikler eşliğinde doyasıya spor yapmanın keyfini yaşadı.
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, etkinliğe katkı sağlayanlara teşekkür ederek, "Etkinliğimize enerjileriyle renk katan Hüseyin Ayaz, Hasan Kılınçer ve Gizem Çokberkit’e yaşattıkları güzel anlar için teşekkür ediyorum. Ayrıca organizasyonda emeği geçen herkese ve katılım sağlayan tüm vatandaşlarımıza da teşekkür ediyorum." dedi.
Vatandaşlar ise Sarıgöl’de ilk kez böyle bir etkinliğin düzenlendiğini belirterek organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde düzenlenen müzikli spor etkinliği vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Sarıgöl Gençlik ve Alışveriş Panayırı kapsamında Atatürk Kent Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte coşku dolu anlar yaşandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Sarıgöl Belediyesi’nin ortaklaşa düzenlediği etkinlikte vatandaşlar müzik eşliğinde spor yaparak eğlenceli bir akşam geçirdi. Meydanı dolduran Sarıgöllüler, hareketli müzikler eşliğinde doyasıya spor yapmanın keyfini yaşadı.
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, etkinliğe katkı sağlayanlara teşekkür ederek, "Etkinliğimize enerjileriyle renk katan Hüseyin Ayaz, Hasan Kılınçer ve Gizem Çokberkit’e yaşattıkları güzel anlar için teşekkür ediyorum. Ayrıca organizasyonda emeği geçen herkese ve katılım sağlayan tüm vatandaşlarımıza da teşekkür ediyorum." dedi.
Vatandaşlar ise Sarıgöl’de ilk kez böyle bir etkinliğin düzenlendiğini belirterek organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
