Muğla’da diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı
Sağlık
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
09.06.2026 - 11:31, Güncelleme:
09.06.2026 - 11:07 54 kez okundu.
Muğla’da diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı
Muğla’da diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapan diyetisyenler için "Dünya Diyetisyenler Günü" çerçevesinde kutlama programı düzenlendi. Diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetiminin koordinesinde gerçekleştirilen etkinliğe, Başhekim Yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya ile hastanede görevli beslenme ve diyet uzmanları katıldı.
Programda, toplum sağlığının korunması, geliştirilmesi ve hastaların tedavi süreçlerinde diyetisyenlerin üstlendiği role vurgu yapıldı. Başhekim yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya, hastane bünyesinde görev yapan tüm diyetisyenlere teşekkür etti.
Diyetisyenlerin sağlıklı bir toplum inşa edilmesindeki emeklerinin çok değerli olduğunu belirten hastane yönetimi, diyetisyenlerin Dünya Diyetisyenler Günü’nü kutlayarak meslek hayatlarında başarılar diledi.
Günün anısına gerçekleştirilen pasta kesimi ve çekilen toplu hatıra fotoğrafının ardından kutlama programı sona erdi.
Muğla’da diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapan diyetisyenler için "Dünya Diyetisyenler Günü" çerçevesinde kutlama programı düzenlendi. Diyetisyenler günlerini pasta ile kutladı.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetiminin koordinesinde gerçekleştirilen etkinliğe, Başhekim Yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya ile hastanede görevli beslenme ve diyet uzmanları katıldı.
Programda, toplum sağlığının korunması, geliştirilmesi ve hastaların tedavi süreçlerinde diyetisyenlerin üstlendiği role vurgu yapıldı. Başhekim yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya, hastane bünyesinde görev yapan tüm diyetisyenlere teşekkür etti.
Diyetisyenlerin sağlıklı bir toplum inşa edilmesindeki emeklerinin çok değerli olduğunu belirten hastane yönetimi, diyetisyenlerin Dünya Diyetisyenler Günü’nü kutlayarak meslek hayatlarında başarılar diledi.
Günün anısına gerçekleştirilen pasta kesimi ve çekilen toplu hatıra fotoğrafının ardından kutlama programı sona erdi.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetiminin koordinesinde gerçekleştirilen etkinliğe, Başhekim Yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya ile hastanede görevli beslenme ve diyet uzmanları katıldı.
Programda, toplum sağlığının korunması, geliştirilmesi ve hastaların tedavi süreçlerinde diyetisyenlerin üstlendiği role vurgu yapıldı. Başhekim yardımcıları Doç. Dr. Ercan Saruhan ve Uzm. Dr. Mehmet Gökhan Kaya, hastane bünyesinde görev yapan tüm diyetisyenlere teşekkür etti.
Diyetisyenlerin sağlıklı bir toplum inşa edilmesindeki emeklerinin çok değerli olduğunu belirten hastane yönetimi, diyetisyenlerin Dünya Diyetisyenler Günü’nü kutlayarak meslek hayatlarında başarılar diledi.
Günün anısına gerçekleştirilen pasta kesimi ve çekilen toplu hatıra fotoğrafının ardından kutlama programı sona erdi.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
